Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Nadświadkowość wielu "gorliwych" świadków  (Przeczytany 25635 razy)

Offline rychtar

Nadświadkowość wielu "gorliwych" świadków
« dnia: 19 Marzec, 2017, 09:36 »
Na pewno wielu z Was miało kontakt ze świadkami Jehowy, którzy "całym swoim życiem" pokazywali, że chcą postępować zgodnie z wymogami Boga (czytaj Ciała Kierownikowego). Niejednokrotnie ich postępowanie zgodnie z pismami Ciała Kierownikowego było do tego stopnia sztuczne i śmieszne, że nie można było obok tego przejść obojętnie. Podam trzy przykłady z mojego życia:

1. Jestem wieloletnim fanem muzyki Queen i jako wieloletni fan na imprezie zorganizowanej przeze mnie puściłem kilka kawałków Queen w tym kawałek pod tytułem "Breakthru". Większość zapewne wie o który kawałek chodzi, jak nie wie to powiem, że to jest ten kawałek z pociągiem, na którym członkowie zespołu cały czas jadą.
Otóż na tej imprezie (działo się to około 15 lat temu) była jedna pionierka, która ważyła każde słowo, starała się żyć ściśle z radami Ciała Kierownikowego. I ta właśnie pionierka gdy usłyszała refren piosenki "Breakthru" wstała oburzona i powiedziała do mnie: "Ja ty możesz coś takiego puszczać?! Przecież oni tam przeklinają!". Ja byłem zdziwiony jej reakcją bo dobrze wiem, że tam nic takiego nie pada, nawet jej pokazałem oryginalny tekst zamieszczony w okładce płyty, gdzie refren brzmiał tak:
Cytuj
If I could only reach you
If I could make you smile
If I could only reach you
That would really be a breakthru - oh yeah

Ta pionierka stwierdziła, że tam pada wielokrotnie zwrot "fuck you", podczas gdy rzeczywiście pada zwrot "If I could...". Gdy jej pokazałem tą książeczkę z tekstami ona stwierdziła, że Queen tak specjalnie śpiewa, żeby brzmiało to jak "fuck you".

Dodam, że ta pionierka od wielu lat już nie jest w zborze :)

2. Drugi przypadek też z wieloletnią pionierką w tle :)