Gdy tak na to spojrzymy to efektywność stania jest jeszcze mniejsza .
Właśnie!
Być może dlatego w sprawozdaniu położono nacisk na 'rydwany', i z przekonaniem pokazano 'imponujące' wyniki.
Z jednej strony uzasadnia się jak mądre są postanowienia CK.
Z drugiej strony jest to system motywacyjny dla głosicieli, gdyż wczesny entuzjazm stania przy wózku zgasł.
Entuzjazmu nie ma, bo stanie jest nieefektywne. Może niektórzy już się uskarżali, że to pilnowanie 'rydwanu' jest nijakie.
Najczęściej stoją 'strażnicy rydwanu' jako ozdoba chodnikowa. Zainteresowanie tą ozdobą bliskie zeru.
Zatem zebranie liczb i spięcie ich w tysiące, daje pozorny ogrom wspaniałej pracy.
Przy MOPie udało się porozmawiać z osobami z 90 krajów - pewnie policzyli Katalończyków, Basków i Sycylijczyków
.
Gdyby w Polsce był taki system autostrad jak u zachodnich sąsiadów, to jest gwarancja, że przy jakimś MOPie pojawią się przedstawiciele z 240 krajów. Polska to perła turystyczna!