Moim zdaniem najlepiej będzie przygotować sie na przyszłe letnie kongresy.
Na spokojnie,bez pośpiechu.Będzie czas aby z tą informacją zapoznać jak najwięcej osób.Być może ten czas ułatwi zebranie wymaganej kwowty.Jeżeli by była nadwyżka,można by ją wykorzystać jeszcze raz na podobny projekt.Może sie okazać,że niektóre nośniki reklamowe trzeba rezerwować z wielomiesiecznym wyprzedzeniem.Mam na myśli billboardy,telebimy w atrakcyjnym położeniu.
Może sie okazać,że niektóre firmy moga nie zgodzić sie na taką kampanię informacyjną.Nie wiadomo też,czy w autobusach lub tramwajach dostaniemy na to zgodę.
Wstępnie zrobić listę firm i wysłać zapytanie meilem(najtaniej).Wybrać miasto.Jeżeli Warszawa to znaleźć osobe znającą to miasto,która by doradziła w którym miejscu (np.okolice dworca,stadionu)byłby najlepszy punkt.Można oczywiście zdać się na lokalizacje wyznaczona przez właściciela powierzchni reklamowej.
Możliwości jest kilka.
Jeżeli jest to możliwe to najpierw ustalmy na co sie decydujemy,czyli billboard elektroniczny,zwykły,telebim,czy jeszcze coś innego.Jeżeli billboard zwykły,to poznac cenę druku w tak dużym formacie.Chyba ,że agencja reklamowa bierze to na siebie.
Jak ktos ma pomysły,sugestie to niech pisze.Pytajmy sie znajomych czy w to wchodzą(finansowo).
Możemy ustalic w przybliżeniu koszt,wtedy bedzie nam łatwiej.
Gedeon już podał orientaccyjna kwotę na billboard elektroniczny.
Potem kwestia konta na przelewy.
Super ,że chcesz się tego podjąć,bo to troche czasu zabierze.