Jak mogliśmy przeczytać
w jednym z ostatnich listów zbory otrzymały zalecenie, aby zaopatrzyć się w sprzęt wideo. Jednak ponieważ organizacja czuje potrzebę... organizowania wszystkiego, wyznaczono nawet konkretne marki sprzętu, który powinien zostać zakupiony. Bracia mogą wybrać inny, ale wtedy Biuro Oddziału przestrzega, że nie będą im w stanie pomóc w ramach problemów.
Zakup sprzętu odbywa się przez Biuro, które ma zawarte umowy handlowe z poszczególnymi dostawcami. Płatność odbywa się również przez Biuro, stąd nie wiemy ile pieniędzy trafia do producenta, a ile na "ogólnoświatową działalność". Gdybyśmy jednak znali ceny tego sprzętu, moglibyśmy porównać je z cenami detalicznymi na rynku.
Tylko skąd wziąć te ceny, hm...
| Monitor LED 40" | - 1 700 PLN |
| Monitor LED 55" | - 2 900 PLN |
| Monitor LED 65" | - 4 100 PLN |
| Uchwyt scienny dla monitorów 40"-60" NBSP2
| - 165 PLN |
| Uchwyt ścienny dla monitorów 50"-80" NBSP5
| - 280 PLN |
| Konwerter: SDI na HDMI,T-726
| - 445 PLN |
| Konwerter: HDMI na SDI, T-723
| - 425 PLN |
| Komputer ASUS VivoPC VM42 | - 1 000 PLN |
| Przewód HD-SDI BELDEN 1694A | - 10 PLN |
| Rozdzielacz HD-SDI 1x4 Monoprice 10322 | - 370 PLN |
| Rozdzielacz HD-SDI 1x8 | - 1 130 PLN |
| Przełącznik 3G SDI 2x1 Monoprice 10319 | - 415 PLN |
Poniżej załączam jeszcze fragment dokumentu "Szczegóły oferty" (wszystkie dokumenty do pobrania na samym dole):
Najczęściej zadawane pytania1. Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
Odpowiedź: od 2 do 8 miesięcy
2. Czy można zamówić tylko wybrane urządzenia z oferty?
Odpowiedź: Tak
3. Czy w ofertach w serwisie jw.org pojawią się projektory oraz ekrany?
Odpowiedź: Nie
4. Czy można zamówić niezbędne do instalacji akcesoria takie jak: złącza, przewody HDMI?
Odpowiedź: Zgodnie z lokalnymi potrzebami na etapie instalacji akcesoria nie będące częścią oferty
należy zakupić je we własnym zakresie.
5. Czy możemy wykorzystać otrzymaną ofertę do lokalnych negocjacji z dostawcami?
Odpowiedź: Nie. Oferty nie należy nikomu ujawniać, ani wykorzystywać w celu uzyskania lepszych
warunków u lokalnych dostawców.
[M: Ups ]6. Co powinniśmy zrobić kiedy zamówiony sprzęt po rozpakowaniu okazał się uszkodzony?
Odpowiedź: Należy skontaktować się z Działem Zaopatrzenia poprzez funkcję Poczta w serwisie
jw.org. Oprócz opisu uszkodzenia należy dołączyć zdjęcia. Nie należy na własną rękę kontaktować
się z producentami urządzeń.
7. Czy można zamówić urządzenia nie będące częścią oferty?
Odpowiedź: Nie
Do pobrania:-
Arkusz do wysłania zamówienia z podanymi cenami (XLS)-
Szczegóły oferty, specyfikacje techniczne (PDF)-
Instrukcja konfiguracji komputera i programu VLC (PDF)