Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Wita was gerontas.  (Przeczytany 4335 razy)

Offline gerontas

Wita was gerontas.
« dnia: 18 Styczeń, 2016, 08:09 »
Witam wszystkich.

Od jakiegoś czasu czytam posty na tym forum i w końcu zdecydowałem się zarejestrować.
Pozwólcie, że od czasu do czasu wrzucę coś od siebie.
Nie mam żadnego doświadczenia w pisaniu na forum więc na początku mogę popełnić jakieś błędy - wybaczcie.

Jeśli chodzi o mnie to jestem czynnym ŚJ już od wielu lat. Z biegiem czasu może napiszę coś więcej o sobie. Teraz z wiadomych względów nie mogę.

pozdrawiam,


Offline glindzior

Odp: Wita was gerontas.
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Styczeń, 2016, 08:55 »
witaj! :)


Offline M

Odp: Wita was gerontas.
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Styczeń, 2016, 09:00 »
Miło nam, że zdecydowałeś się do nas dołączyć. Czuj się u nas dobrze :).


od-nowa

  • Gość
Odp: Wita was gerontas.
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Styczeń, 2016, 10:02 »
Witam Cię serdecznie Gerontas :)


Offline Roszada

Odp: Wita was gerontas.
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Styczeń, 2016, 10:07 »
Witaj dziadku Gerontas. :)
Pisze dziadku, bo patrzę na Twą fotkę i wyciągam wnioski. ;)


Offline Szyszoonia

Odp: Wita was gerontas.
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Styczeń, 2016, 10:10 »
I ja witam Cie bardzo serdecznie  :D


Offline Stanisław Klocek

Odp: Wita was gerontas.
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Styczeń, 2016, 10:28 »
Pozwólcie, że od czasu do czasu wrzucę coś od siebie. (...) Teraz z wiadomych względów nie mogę.
Wiem. Organizacja odbiera prawo głosu z takimi jak ja, a skoro tak, to i Tobie odbierają prawo rozmawiania z takimi jak ja (my), który niema umocowania biblijnego. Najważniejsze, że przełamałeś ten nakaz:
pozdrawiam,
Również Cię 'gerontas' pozdrawiam.


Offline Tazła

  • Mistrzyni Ciętej Riposty
  • Wiadomości: 3 356
  • Polubień: 12349
  • Nigdy nie marzyłam o sukcesie. Pracowałam na niego
Odp: Wita was gerontas.
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Styczeń, 2016, 11:51 »