Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Słaba widoczność forum w wyszukiwarkach  (Przeczytany 1332 razy)

Offline donadams

Słaba widoczność forum w wyszukiwarkach
« dnia: 02 Czerwiec, 2024, 18:43 »
Nie wiem jak wam, ale mi to forum jest bardzo ciężko znaleźć w google czy w innych wyszukiwarkach. Wpisywanie podstawowych fraz, takich jak:

"forum byłych świadków jehowy" lub
"forum świadków jehowy"

prowadzi wszędzie, ale nie na to forum. Wyprowadźcie mnie z błędu, może wam działa to lepiej, ale jeśli jest tak, jak myślę, to warto byłoby zadziałać w tym kierunku, żeby widoczność tego forum była jakaś... Rozumiem, że nie zawsze łatwo jest wybić się na pierwszą pozycję w google, ale tu problem jest większy, ponieważ po wpisaniu w google frazy "sjwp forum" wyrzuca stronę z błędem danych... Jak źle musi być, żeby tak się działo?

Nie znam się na forach, żaden ze mnie haker, ale mam kilka stron internetowych, w oczywisty sposób poświęcam dużo uwagi temu, żeby były odpowiednio pozycjonowane w wyszukiwarkach, bo bez tego nie ma dotarcia do ludzi.

Tym samym nie wiem, w jaki sposób ludzie mają trafić na to forum, skoro nie jest to takie proste. Czy możemy coś z tym zrobić? Większość treści zawartych tutaj uważam za naprawdę wartościowe i szkoda by było, gdybyśmy pisali je głównie dla siebie. Rzecz jasna jak widać, nowi użytkownicy forum się pojawiają, ale nie dlatego, że jesteśmy super widoczni, a jedynie pomimo tego, że jesteśmy tak ukryci...

EDIT:

Nawet na stronie przerywamymilczenie.pl jest nieaktualny link do tego forum, który nie działa, chociaż sama strona jest pozycjonowana dość wysoko.