Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Córki Lota (kazirodztwo a może pedofilia)??  (Przeczytany 1429 razy)

Offline UWAGA AWARIA

Odp: Córki Lota (kazirodztwo a może pedofilia)??
« Odpowiedź #30 dnia: 01 Wrzesień, 2019, 22:17 »
zamiast pieśni proponuje modlitwę ;D ;D 8-)
aby te nasze datki w h....a nie poszły za prę miesięcy ,na odszkodowania za pedofili
i wybryki CK

albo żeby poszły to będziemy wolni od WTSu,raz kozie śmierć


Offline Siedemtwarzy

Odp: Córki Lota (kazirodztwo a może pedofilia)??
« Odpowiedź #31 dnia: 02 Wrzesień, 2019, 08:11 »
Moyses, idąc tokiem twojej logiki, to mówisz że byłeś na weselu trwajacym 4 dni, ja na nim nie byłem, to znaczy że nie mam podstaw wierzyć, że ona faktycznie się odbyło. Pozostaje tylko kwestia czy 30 letnia panna młoda była dziewicą, czy też nie, chociaż, przez pierwsze godziny dnia pierwszego.
16 latka z kształtami jest ok, ale czy 16 latka z wyglądem dziewczecym już nie? Dlaczego? Moze ta druga bedzie lepszą żoną. Nie wiesz.
Zgadzam się, ze od ogólnień zawsze istnieje jakiś procent odstepstwa. Czy to jest wystarczajace, zeby podejmowac w ten sposob temat pedofili? Dość płytki ten schemat. Zwłaszcza dla kogoś, kto jest ojcem córek i zna psychike tych dziewczyn, nie tylko ich fizjonomie.


Ola

  • Gość
Odp: Córki Lota (kazirodztwo a może pedofilia)??
« Odpowiedź #32 dnia: 02 Wrzesień, 2019, 09:22 »
16- latka z kształtami lub nie to ta sama 16-latka, czyli siano w głowie bo to emocjonalnie jeszcze dziecko.


Offline Adam_73

Odp: Córki Lota (kazirodztwo a może pedofilia)??
« Odpowiedź #33 dnia: 02 Wrzesień, 2019, 12:38 »
dobra Moyses, teraz powiedz ale tak szczerze, Ty tak sam z siebie czy ktos ci placi za wymyslanie tych historyjek?  :P
jesteśmy wszyscy zwierzętami.. no ok, skrzyżowaniem zwierzęcia z aniołem Bożym ...


Offline Proctor

Odp: Córki Lota (kazirodztwo a może pedofilia)??
« Odpowiedź #34 dnia: 02 Wrzesień, 2019, 14:14 »
Już Ci odpowiadam. Bo seks jest zwyczajnie nudny. To jest dobre dla hippisów. W ogóle seks jest obrzydliwy i często obślizgły. Orgazm jest przereklamowany. A punkt G nie istnieje. Uwierz fachowcowi. Lepsza jest lampka wina i intelektualna dysputa.
Dlatego wolę humidować.  8-)

Tego jeszcze nie pisałem. Nie jest orgowe, ale kazirodcze. Chowamy się na jednym podwórku. Trójka rodzeństwa. Dwójka jest dziwna. To stwierdzam po latach - bo teraz jest łatwiej. Brat zabiera siostrę na noc do dziadków. Dziwna praktyka zważywszy, że jest dom. Jest jeszcze starsza siostra (ale torpeda ;D) ode mnie jakieś 5, 6 lat. Czyli ja jak mam 18 to ona jest dla mnie kobiecym bóstwem.
Po latach informacje przenikają. Ojciec gwałcił córkę. Pierwsze pytanie: którą? Ja już wiem, że tą młodszą, którą brat zabierał na noc do dziadków.
Spokojnie. Sprawy nie ma i nie będzie. Gość, znaczy się ojciec, wyhuśtał się na sznurku - taka prywatna jego kara śmierci. Zwyczajnie miał dobre serce chłopina - podatnika nie obciążał. Poza tym jest przedawnienie. A dodatkowo, ktoś musi wnieść. A praktyka pokazuje, że opłacam sądy za wydawanie wyroków w sprawie tego, czy ktoś może lub nie może byś Świadkiem Jehowy.
Z perspektywy czasu, trudno określić, czy był to związek kazirodczy za obopólną zgodą. Sądząc po reakcjach tej dziewczyny i sznurku ojca, raczej należy przyjmować pewną formę gwałtu na córce. Nie wiem jak to się odbywało w tzw peselach, bo może było to też pedofilią. Ale raczej nie, bo gość do dzieci nie miał skłonności. Wiec najszybciej wyszedł nam kazirodczy wielokrotny podstępny gwałt.
Starsza córka jest normalna. Zwyczajnie lubi facetów. Oraz wyrazy współczucia dla faceta młodszej.

Jeszcze mi się coś przypomniało. Jeden z bogatszych turków spłodził potomstwo w ramach kazirodztwa. Wyszło mu lekko upośledzone. Po co mu te pieniądze i helikoptery?

PS. Jakby ktoś chciał, to mogę jeszcze kilka przykładów opisać z tej dziedziny i pokrewnych również. >:D
Te opowiastki to z obwodu czy okręgu?


Offline Moyses

Odp: Córki Lota (kazirodztwo a może pedofilia)??
« Odpowiedź #35 dnia: 03 Wrzesień, 2019, 10:30 »
Moyses, idąc tokiem twojej logiki, to mówisz że byłeś na weselu trwajacym 4 dni, ja na nim nie byłem, to znaczy że nie mam podstaw wierzyć, że ona faktycznie się odbyło. Pozostaje tylko kwestia czy 30 letnia panna młoda była dziewicą, czy też nie, chociaż, przez pierwsze godziny dnia pierwszego.
16 latka z kształtami jest ok, ale czy 16 latka z wyglądem dziewczecym już nie? Dlaczego? Moze ta druga bedzie lepszą żoną. Nie wiesz.
Zgadzam się, ze od ogólnień zawsze istnieje jakiś procent odstepstwa. Czy to jest wystarczajace, zeby podejmowac w ten sposob temat pedofili? Dość płytki ten schemat. Zwłaszcza dla kogoś, kto jest ojcem córek i zna psychike tych dziewczyn, nie tylko ich fizjonomie.

Nie tak dawno pisałem, że 2 razy można komuś tłumaczyć. Trzeci raz to dyskusja z wiarą. Dopiszę, że 10 raz to bicie głową o mur.
Po raz drugi ponawiam pytanie: skąd wiadomo, że Dina miała 12 lat?. Aby się nie trzepać 3 raz, więc streszczam. Z Lotem gdy się spotkam w zaświatach, to zapytam jak zapylił dwie córki (starszą i młodszą- według etykiety) nic niepamietając. Prawdopodobnie przez jego język robaczkowy przebrniemy i zapytam jak to jest, że jest pedofilem. Wyrażenie 'pedofilia' też mu wytłumaczę w kwadrans. Zadam parę innych pytań.

Nigdy nie spuściłem się tak nisko, by pytać dziewczyny, zwłaszcza 30 letniej, czy jest dziewicą. Koledzy po tym pytaniu ręki mi nie podadzą. Jaśniej i przejrzyściej nie dam rady tego napisać.

16- latka z kształtami lub nie to ta sama 16-latka, czyli siano w głowie bo to emocjonalnie jeszcze dziecko.

Podałem przykład aby rozróżnić szesnastkę od dwunastki. Pod kątem czysto fizjologicznym. Bez oceniania rozwoju emocjonalnego. Jeśli 16 ma siano w głowie, to gdy będzie miała 61 lat, pozostanie to samo siano, tyle że zgnite. Dużo by jeszcze pisać. Wiadomo.

Te opowiastki to z obwodu czy okręgu?

Z okręgu. Wyborczego. Napisałem czarnymi literami na białym papierze, że z podwórka i nie orgowe. Jak zacznę pisać przykłady z obwodu, to zaczniesz słuchać disco-polo. Uwierz na słowo.

*Wystąpił mi błąd techniczny w pisaniu, więc jeśli coś pójdzie nie tak, to znaczy, że nie miało być tak; o tym zaraz się przekonam i ewentualnie poprawię. Jeśli nie poprawiam, tzn że jest jak miało być.

« Ostatnia zmiana: 03 Wrzesień, 2019, 10:54 wysłana przez Moyses »