Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Jak się liczy datki na kongresach?  (Przeczytany 516 razy)

Offline Tortowy SkrytoŻerca

Jak się liczy datki na kongresach?
« dnia: 01 Sierpień, 2019, 10:18 »
Ano tak ;)

Wyślijcie to swoim rodzinom, które was traktują jak śmieci a nadal płacą abonament organizacyjny. W portalu reddit wypowiedzieli sie świadkowie którzy liczą kasę z datków w komitetach kongresów i przyznali że faktycznie tak to wygląda - mają mega satysfakcję z liczenia tych pieniędzy, niektórzy aż promienieją na twarzy dotykając takich sum. Pokazuje to jakimi są ludźmi - chciwymi, małostkowymi - nie ma czemu się dziwić, w większości są to sumy których oni nie zarobią przez cały rok na etacie. Skoro nawet starsi mają za naiwniaków wrzucających do skrzynek, to co dopiero ciało kierownicze które całą tą kasę przygarnia, śmieje sie na głos i popija sobie whiskey... :>

Źródło: https://www.reddit.com/r/exjw/comments/cjfa1g/the_regional_conventions_are_the_jehovahs/



Offline kimjestemkimbylem

Odp: Jak się liczy datki na kongresach?
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Sierpień, 2019, 10:23 »
Tragedia. Eh ale to norma.


Offline Storczyk

Odp: Jak się liczy datki na kongresach?
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Sierpień, 2019, 12:20 »
Ciekawie czy nie pobierają?Kilku starszych w Szwecji sporo kasy nakradlo !


Offline UWAGA AWARIA

Odp: Jak się liczy datki na kongresach?
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Sierpień, 2019, 13:48 »
nie wiem czy dobrze widzę 8-) 8-) ale czy on sobie tej kasy do ryja nie chce zapakować? ::)

znałem już kilku takich w swojej karierze co kradli,ale do gęby,to już wynaturzenie :o
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpień, 2019, 13:52 wysłana przez UWAGA AWARIA »


Offline Agnesja

Odp: Jak się liczy datki na kongresach?
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Sierpień, 2019, 13:55 »
nie wiem czy dobrze widzę 8-) 8-) ale czy on sobie tej kasy do ryja nie chce zapakować? ::)

znałem już kilku takich w swojej karierze co kradli,ale do gęby,to już wynaturzenie :o

Chłopaki se jaja robią.
Aby oszukać kobietę, potrzebny był wąż, ale aby oszukać mężczyznę, wystarczyła kobieta.
                              Św. Ambroży


Offline UWAGA AWARIA

Odp: Jak się liczy datki na kongresach?
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Sierpień, 2019, 16:19 »
jaja to by były jak by światło zgasło ;D ;D ;D ;D


Offline Trinity

Odp: Jak się liczy datki na kongresach?
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Sierpień, 2019, 20:17 »
a to przecie była afera w Sosnowcu bo ktoś zapierniczył urobek dzienny
dokładnie nie pamiętam czy to zorganizowana  sprawa czy tylko jakaś własna i inicjatywa jakiegoś porządkowego
ale byo już


Offline Nadaszyniak

  • Pionier specjalny
  • Wiadomości: 3 821
  • Polubień: 5805
  • Psychomanipulacja owieczek # wielkiej wieży(Ww)
Odp: Jak się liczy datki na kongresach?
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Sierpień, 2019, 20:52 »
(mtg):
jeżeli jak piszesz, to sprawa grubszej wagi- osobiście  liczyłem daninę z takich imprez, trudno coś zapiermandolić- ale przy wspólnej komitywie jest taka możliwa opcja  >:D