Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: książki  (Przeczytany 4020 razy)

Offline Ostatni Mohikanin

książki
« dnia: 20 Maj, 2018, 14:06 »
Czytacie coś ciekawego,albo jakieś książki odmieniły Wasze życie? Nie licząc oczywiście literatury WTS  :D Ona nas wszystkich odmieniła. Nasz obraz świata,innych ludzi,pojęcie Boga itd. Ja czytam obecnie Nową Biblię Gdanską, Odpoczynek człowieka,trzeci tom listów Edyty Stein(to w związku z Carmelitanum), i Kodeks Wykroczeń Bojarskiego.Ps nie jestem prawnikiem ani nie studiowałem prawa. ;D


Offline HARNAŚ

Odp: książki
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Maj, 2018, 14:10 »
Małgorzata Kalicińska książka pt. Lilka.


Offline Ostatni Mohikanin

Odp: książki
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Maj, 2018, 14:21 »
trylogię kupowałem ostatnio w jednym tomie z ilustracjami faceta co ponoć robil grafikę do którejs części Wiedzmina


Offline listonosz

  • Pionier specjalny
  • Wiadomości: 1 281
  • Polubień: 3498
  • Der bestirnte Himmel über mir...
Odp: książki
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Maj, 2018, 14:34 »
Polecam kazdemu , kto przechodzi kryzys wiary : E. Carerre "Krolestwo" .
 Oprocz tego  H.Hesse "Sidartha" oraz "Narcyz i
Zlotousty" .
 Mam przeczytac:  Ewa Wanat "Deutsche nasz .Reportaze berlinskie" oraz  U.Eco "Poslowie do -Imienia Rozy-".
Kurcze , ze czlowiek ma tylko jedna glowe i dwoje oczu... ;D


Offline Ostatni Mohikanin

Odp: książki
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Maj, 2018, 14:44 »
Siddarthe słuchałem na audibooku.Piękna powieść. Tego samego autora dawno temu  czytałem Wilka Stepowego.Polecam też Zmierzch Przemocy.Spore tomiszcze ok 900str ,ale czyta się świetnie.Autor udawadnia ,albo próbuje to zrobic ,że w naszych czasach jest mniej przemocy niż kiedys. omawia nie tylko wojny,ale tez przemoc,traktowanie zwierząt,represyjność prawaitd.


Offline CEGŁA

Odp: książki
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Maj, 2018, 22:21 »