Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Wytyczne dla KŁS 2024  (Przeczytany 291 razy)

Offline Światus

Wytyczne dla KŁS 2024
« dnia: Wczoraj o 16:54 »
    Wyciekły wytyczne dla Komitetów Łączności ze Szpitalami w wersji angielskiej na 2024 rok. Podobno to nowość, więc zamieszczam. Nie ma tego dużo - 3 sztuki, razem 10 stron.
Omówienie, z YouTubowym lektorem, ale po polsku, znajduje się tutaj:

Czy warto zrywać relacje z powodu omylnej Strażnicy?


Offline janeczek

Odp: Wytyczne dla KŁS 2024
« Odpowiedź #1 dnia: Wczoraj o 19:38 »
Okropne jak to mocno zinstytucjonalizowali swoją doktrynę czynią narzędzi śmierci, i jeszcze omijają prawne zabezpieczenia. Jedyne szczęście że dzieci już systemowo nie zabijają Bułgaria pomogła, ale kiedy zostanie to zauważone przez władze kiedy. Przetłumaczyłem dla siebie to zamieszczę może automat ale sens widać jaki nielucki system :'(                                  WYTYCZNE KOMITETU ŁĄCZNIKA ZE SZPITALEM – WYDANIE PROFESJONALNE (CZĘŚĆ 1)
ROZDZIAŁ 1 – STRUKTURA ORGANIZACYJNA
Wspieranie pacjentów będących Świadkami Jehowy na całym świecie w utrzymywaniu ich stanowiska religijnego nakazującego powstrzymywanie się od głosu
z krwi, organizacja wykorzystuje wielowarstwową strukturę do koordynowania działań medycznych, etycznych i logistycznych
wsparcie.
Szpitalne usługi informacyjne (HIS)
HIS działa ze światowej centrali, zapewniając oddziałom aktualne badania z zakresu medycyny
strategie unikania krwi dawców. Dokonują przeglądu recenzowanej literatury medycznej, rozwoju sytuacji
technologii oraz publikacje z zakresu bioetyki potwierdzające prawa pacjenta. Informacje te są następnie sporządzane
dostępne dla oddziałów, które wykorzystują je do wspierania Komitetów Łączności ze Szpitalami.
Departament Informacji Szpitala (HID)
Każdy oddział krajowy ma HID. Ten dział:
• przegląda i zatwierdza mianowanie członków KŁS
• określa, ile i gdzie potrzebnych jest HLC
• przydziela terytoria
• nadzoruje działalność HLC, szkolenia, komunikację i złożone przypadki medyczne
Komitety Łączności ze Szpitalami (HLC)
HLC wspierają ochrzczonych i nieochrzczonych Świadków — także nieaktywnych — którzy proszą o pomoc w znalezieniu
lekarzy współpracujących lub przygotowujących się do operacji lub hospitalizacji. HLC kultywują relacje robocze
w razie potrzeby z lekarzami, pracownikami socjalnymi, prawnikami i sądami.
Grupy wizyt pacjentów (PVG)
PVG skupiają się na odwiedzaniu hospitalizowanych Świadków, zwłaszcza tych przeniesionych do głównych ośrodków medycznych.
Ich praca zapewnia wsparcie emocjonalne, ułatwia komunikację z personelem i zapewnia specjalistyczną opiekę medyczną
dyrektywy są zrozumiałe.
ROZDZIAŁ 2 – Mianowanie i SZKOLENIE CZŁONKÓW HLC
Kwalifikacje
Członkowie KŁS muszą być szanowanymi starszymi, znanymi z wiarygodności, współczucia, dyskrecji i
umiejętność pracy pod presją. Muszą przestrzegać wysokich standardów poufności i pracy zespołowej. A
wykształcenie medyczne jest pomocne, ale nie wymagane. Członkowie muszą zostać zaszczepieni przeciwko Covid-19 i
gotowi przestrzegać przepisów dotyczących zdrowia publicznego.
Konflikty interesów
Członkowie HLC i ich gospodarstwa domowe nie mogą pracować ani prowadzić żadnego programu bezkrwawych operacji,
program zarządzania szpitalem lub podobna inicjatywa. Organizacja chce ich uniknąć
postrzeganie korzyści finansowych, presji lub uprzedzeń. Lekarze lub pełnomocnicy mogą pełnić tę funkcję tylko wtedy, gdy ich
role zawodowe nie naruszają neutralności komisji.
Proces mianowania
Po rozważeniu wyboru starszego, kontaktuje się z nim dwóch członków KŁS – najlepiej w tym koordynator
potwierdzić chęć i dyspozycyjność. Informacje kontaktowe są gromadzone i przesyłane do HID. Oficjalny
o terminie powiadamia się za pomocą standardowych listów.
Szkolenie
Nowi członkowie przechodzą formalne szkolenie prowadzone przez HLC, obejmujące:
• praktyki komunikacyjne
• terminologia medyczna związana z gospodarką krwią
• względy etyczne
• odpowiednia dokumentacja
• budowanie relacji ze szpitalami
Na tym kończy się CZĘŚĆ 1. Dodatkowe sekcje zostaną utworzone jako osobne pliki PDF i później połączone
w kompletny dokument końcowy.
               WYTYCZNE KOMITETU ŁĄCZNIKA ZE SZPITALEM – WYDANIE PROFESJONALNE (CZĘŚĆ 2)
ROZDZIAŁ 3 – POWOŁYWANIE I SZKOLENIE CZŁONKÓW GRUPY WIZYT PACJENTÓW (PVG)
Rola i cel
Grupy odwiedzin pacjentów (PVG) mają za zadanie zapewnić, że hospitalizowani Świadkowie Jehowy:
szczególnie ci, którzy są daleko od domu lub przeniesieni do głównych ośrodków medycznych – przeżywają emocje
wsparcie, pełna szacunku komunikacja i pomoc w przestrzeganiu zaleceń medycznych.
Kwalifikacje
Członkowie PVG to zazwyczaj starsi ludzie znani ze współczucia, stabilności i poufności.
Muszą:
• okazywać szacunek dla autonomii pacjenta i etyki lekarskiej
• utrzymuj silne zachowanie osobiste i dojrzałość emocjonalną
• zaszczepić się przeciwko COVID19, aby chronić pacjentów i siebie
Ponieważ PVG ściśle współpracują z pacjentami i rodzinami w trudnych momentach,
członkowie muszą być stałymi, zrównoważonymi i wykwalifikowanymi słuchaczami.
Spotkanie
Komitet Łączności ze Szpitalami (HLC) ocenia i wybiera potencjalnych członków PVG.
Dwóch członków HLC – najlepiej w tym koordynator PVG – przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem,
potwierdzić dostępność, zebrać dane kontaktowe i przesłać je do Szpitala
Dział Informacji (HID). Nominacja jest formalizowana w drodze oficjalnego pisma.
Szkolenie
Szkolenie skupia się na:
• protokoły szpitalne i etykieta wsparcia pacjenta
• jak pomagać pacjentom, nie zakłócając opieki medycznej
• świadomość presji emocjonalnej, z jaką borykają się pacjenci podczas hospitalizacji
• postępować w pilnych sytuacjach spokojnie i z szacunkiem
Obowiązki
Członkowie PVG:
• odwiedzaj hospitalizowanych Świadków, zwłaszcza tych oddalonych od domu
• w razie potrzeby pomóc w przekazaniu zaleceń lekarskich pacjenta
• zapewnić bezpieczeństwo i praktyczną pomoc bez udzielania porady lekarskiej
• zgłaszać odpowiednie wydarzenia HLC, aby sprawa mogła zostać odpowiednio poparta
ROZDZIAŁ 4 – WSPÓLNA PRACA JAKO SKOORDYNOWANY ZESPOŁ
Struktura zespołu
HLC funkcjonuje najlepiej, gdy członkowie współpracują w sposób przejrzysty, komunikują się spójnie,
i efektywnie udostępniać informacje. Chociaż niektórzy członkowie mogą zajmować się bardziej administracją
obowiązków wszyscy członkowie uczestniczą w ogólnym toku pracy.
Spotkania HLC
Komisja spotyka się co najmniej cztery razy w roku w celu przeglądu:
• lekarze współpracujący (dodatki, usunięcia, luki specjalizacyjne)
• niedawne sytuacje kryzysowe i wyciągnięte wnioski
• aktualizacje z Bethel lub HID
• nadchodzące prezentacje dla szpitali
• postęp działań PVG
Spotkania te trwają zazwyczaj dwie godziny i w wyjątkowych przypadkach mogą umożliwić zdalne uczestnictwo
okoliczności.
Planowanie programu
Przewodniczący tworzy porządek spotkania po zebraniu uwag od wszystkich członków.
Członkowie mogą być przypisani do przedstawiania konkretnych tematów lub prowadzenia krótkich segmentów szkoleniowych.
Coroczne spotkanie PVG
Raz w roku HLC organizuje zachęcające spotkania ze wszystkimi członkami PVG. Ta sesja
dokonuje przeglądu wyzwań stojących przed nim w ciągu roku, oferuje szkolenia odświeżające i wzmacnia
zdolność zespołu do skutecznego wspierania pacjentów.
ROZDZIAŁ 5 – ROLE WEWNĄTRZ HLC
Przewodniczący
Zapewnia porządek w komisji, planuje spotkania, przygotowuje porządek obrad,
koordynuje sprawy o wysokim priorytecie i utrzymuje komunikację z HID.
Sekretarz
Prowadzi ewidencję, obsługuje korespondencję, przy zamykaniu usuwa identyfikatory osobowe
spraw i zapewnia przestrzeganie właściwych zasad przechowywania dokumentów.
Koordynator PVG
Nadzoruje działalność PVG, zapewnia szkolenie nowych członków PVG, zarządza zakwaterowaniem i
potrzeby transportowe rodzin i śledzi dobrostan pacjentów otrzymujących wsparcie.
Starszy Doradca („Doradca”)
Członek z długim stażem, którego ograniczenia fizyczne uniemożliwiają pełne uczestnictwo. Oferta doradców
pamięć instytucjonalną, szkolić nowych członków i utrzymywać relacje z lekarzami.
Wykwalifikowane Asystentki
Kobiety z wykształceniem medycznym lub pokrewnym doświadczeniem mogą asystować podczas prezentacji lub
odpowiedzieć na specjalistyczne pytania. Nie pełnią funkcji członków KŁS, ale mogą wspierać społeczeństwo.▪
obliczu działań.
To kończy CZĘŚĆ 2.       WYTYCZNE KOMITETU ŁĄCZNIKA ZE SZPITALEM – WYDANIE PROFESJONALNE (CZĘŚĆ 3)
ROZDZIAŁ 6 – PROFESJONALNE REPREZENTOWANIE ORGANIZACJI
Wygląd i zachowanie
Członkowie KŁS są poinstruowani, aby wykazywać się formalnym, konserwatywnym profesjonalizmem.
Od mężczyzn oczekuje się noszenia stroju biznesowego, a kobiety asystujące przy prezentacjach muszą się ubrać
skromnie. Ich prezentacja ma na celu wzmocnienie wizerunku organizacji i budowanie zaufania
z lekarzami.
Członkowie są szkoleni w zakresie:
• zachować spokój w stresujących sytuacjach
• mów pewnie, bez okazywania arogancji
• unikać sprawiania wrażenia osoby posiadającej wiedzę medyczną, której nie posiadają
• w kontaktach z lekarzami należy okazywać szacunek, spokój i umiar
ROZDZIAŁ 7 – POSTĘPOWANIE W NAGŁYCH SYTUACJACH MEDYCZNYCH
Ogólne podejście
Członkowie HLC muszą być stale dostępni i gotowi do reagowania w krytycznych przypadkach medycznych
często szybko się rozwijają. Oczekuje się od nich poświęcenia osobistego czasu i wygody, aby zapewnić wsparcie
pacjentów i rodzin.
Otrzymywanie próśb o pomoc
Żądania mogą pochodzić od:
• starsi
• członkowie rodziny
• pacjenci
• szpitale domagające się wyjaśnień dotyczących dyrektyw
Członkowie HLC muszą:
• szybko zebrać wszystkie istotne fakty medyczne
• ocenić pilność
• zidentyfikować odpowiednich lekarzy lub szpitale
• koordynować działania bez ingerencji w profesjonalną ocenę medyczną
Podróż po opiekę medyczną
Jeśli pacjent musi podróżować w celu leczenia specjalistycznego, HLC pomaga w koordynowaniu tymczasowego zakwaterowania,
transport i kontakty w szpitalu — zwykle polegając na ochotnikach będących Świadkami Jehowy.
ROZDZIAŁ 8 – PREZENTACJE I WYDARZENIA PUBLICZNE
Cel
HLC regularnie przeprowadza prezentacje dla szpitali, prawników i personelu medycznego
do:
• skorygować błędne przekonania na temat Świadków Jehowy i odmowy krwi
• promować „bezkrwawe strategie leczenia”
• budować długoterminowe relacje instytucjonalne
Przygotowanie prezentacji
Członkom zaleca się:
• Otwórz, przedstawiając możliwe przykłady lub niedawne zakończone sukcesem przypadki
• upewnij się, że wszystkie statystyki są aktualne i pochodzą z szanowanych źródeł
• przećwicz wystąpienie, aby zachować pewność siebie bez zawyżania wiedzy specjalistycznej
Podczas Prezentacji
Członkowie muszą okazywać szacunek, być cierpliwi i przekonujący. Mogą korzystać z programu PowerPoint w wersji wizualnej
pomoce i wyselekcjonowane dane dostarczone przez Bethel. Sesje mogą obejmować pytania i odpowiedzi; segmenty, w których HLC
członkowie podkreślają ryzyko związane z transfuzją i promują alternatywy.
                 
PAŚCIE TRZODĘ BOŻĄ 
Publikacja ta jest poufna i chroniona prawem autorskim.  Ktoś dobrowolnie przyjmuje krew należy podać w zborze że winowajca odłączył się