Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: 1910 - Wielka Piramida sugeruje ustanie powołania do 144 000  (Przeczytany 165 razy)

Offline Roszada

Wielka Piramida sugerowała, że w 1910 r. kończy się powołanie do 144 000.

W raporcie konwencyjnym (kongresowym), w którym publikowano kazania mówców napisano:

„Ale teraz, drodzy przyjaciele, mamy jeszcze jeden pomiar. Mierząc od początku wielkiej galerii do stopnia i w górę lica stopnia, i wzdłuż szczytu do południowej ściany, dodając wszystkie te liczby do siebie i zmniejszając liczbę do cali piramidalnych, to podaje nam datę 1910. Drodzy przyjaciele, jak dotąd nie znaleźliśmy w Biblii żadnego szczególnego znaczenia dla tej daty; o ile nam wiadomo, nie jest to w żaden sposób zaznaczone, ale według naszego zrozumienia sugeruje zamknięcie drzwi lub zamknięcie wszelkiej możliwości wejścia do wysokiego powołania z przywilejem uczynienia naszego powołania i wyboru pewnym i wchodząc w chwalebny stan nieśmiertelności. Patrząc na to z tego punktu widzenia, czas jest teraz krótki, w którym mielibyśmy okazję uczynić nasze powołanie i wybranie pewnym. Teraz jest to oferowane jedynie jako sugestia, a nie jako coś dogmatycznego” (Souvenir (Notes from) Watch Tower Bible and Tract Society’s Conventions Part II 1907 s. 159 – But now, dear friends, we have one more measurement. Measuring along from the beginning at the grand gallery on up to the step, and up the face of the step, and along over the top to the South wall, and adding all of these figures together, and reducing the number to pyramid inches, it gives us the date 1910. Now, dear friends, we have not as yet found any particular significance in the Bible to that date; so far as we know it is not marked out in any way, but to our understanding it suggests the closing of the door, or closing of all opportunity of entering into the high calling with the privilege of making our calling and election sure, and of entering into the glorious condition of immortality. Viewing it from this standpoint, the time is now short in which we would have opportunity to make our calling and election sure. Now this is offered merely as a suggestion, and not as something dogmatic.).