Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY  (Przeczytany 7089 razy)

Offline Janosik

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #15 dnia: 25 Kwiecień, 2015, 22:53 »
CK nigdy niczego się nie wstydziło. Już Rutherford jeździł wypasionym limuzynami.
A to zdjęcie pochodzi z hotelu Bossert, który podupadł finansowo i został za bezcen kupiony przez WTS.
Masz racje kwestia rozumowania. Dla jednego bezcen to za darmo, dla innego to milion $ . Rutherford tez za bezcen kupił Bet Sarin oraz 2 limuzyny?
Jestem homofobem.


Offline Janosik

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #16 dnia: 25 Kwiecień, 2015, 23:03 »
Jak chcesz uderzyć psa, to kij zawsze znajdziesz :)
A ten kij to Strażnica zawsze ma pod ręka na katolików czy innych chrześcijan. :D
Jestem homofobem.


Offline Liberal

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Kwiecień, 2015, 23:06 »
Masz racje kwestia rozumowania. Dla jednego bezcen to za darmo, dla innego to milion $ . Rutherford tez za bezcen kupił Bet Sarin oraz 2 limuzyny?

Zapłaciłeś za to chociaż pół dolara?
To po co ta egzaltacja?
Jak mają kasę, to niech kupują, co nam do tego.
Każda religia obliczona jest na generowanie zysków i dojenie wiernych. My możemy teraz pluć sobie w brodę, że byliśmy naiwni i partycypowaliśmy w religijnym szwindlu.
Gdziekolwiek nie pójdziesz, to będą chcieli od Ciebie kasy. I zawsze będzie tak, że ten, kto na górze to żyje dostatnio, a ten maluczki jest maszynką do płacenia na ekstrawagancje liderów. Nic nowego pod słońcem.
 
Marek Boczkowski

Viva la Apostasía!


Offline Janosik

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #18 dnia: 25 Kwiecień, 2015, 23:29 »
Zapłaciłeś za to chociaż pół dolara?
Mnie wtedy na świecie nie było ale inni właśnie płacili pół dolara.

Przebudźcie się! — 2009
3/09 ss. 22-23
Opowiada Cynthia Newell

WSZYSTKO zaczęło się w Shreveport w stanie Luizjana. Kiedy miałam siedem lat, pewna dziewczynka jadąca ze mną autobusem szkolnym zaproponowała mi różową książeczkę pod tytułem Przysłuchiwanie się Wielkiemu Nauczycielowi. Powiedziała, że da mi ją za 50 centów. Poszłyśmy więc do mojego domu i odliczyłyśmy dokładnie taką sumę.
Jestem homofobem.


Offline Liberal

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #19 dnia: 25 Kwiecień, 2015, 23:33 »
Zapłaciła za książkę. Nie za luksusowe życie członków CK.
Oni żyją z zupełnie innych środków :)
Marek Boczkowski

Viva la Apostasía!


Offline Janosik

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #20 dnia: 26 Kwiecień, 2015, 13:34 »
Zapłaciła za książkę. Nie za luksusowe życie członków CK.
Oni żyją z zupełnie innych środków :)

Tylko ze trzeba znać schemat pozyskiwanie kasy od ludzi aby trafił do ostatniego ogniwa jakim jest CK. Kiedyś dawali przyzwolenie pionierom aby brali w tym łańcuchu udział. Trafnie nazwane skromnymi potrzebami. Natomiast CK ma już potrzeby luksusowe. Do tego dochodzą obroty nieruchomościami.
Strażnica — 2013
15.11 ss. 31-32
W tamtym okresie większość pionierów nie pracowała zawodowo. Mogli się zaopatrywać w literaturę biblijną po niższych kosztach, a otrzymywane za nią datki wykorzystywać na pokrycie skromnych potrzeb życiowych.
Jestem homofobem.


Offline Janosik

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #21 dnia: 26 Kwiecień, 2015, 13:59 »
Zapłaciła za książkę.
Dla mnie takie wyłudzanie pieniędzy od dzieci powinno być karane. Natomiast co robi CK szczyci się tym, jest to obrzydliwość. Widać ze mamona zaślepiła im oczy.
Jestem homofobem.


Offline Liberal

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #22 dnia: 26 Kwiecień, 2015, 15:26 »
Dla mnie takie wyłudzanie pieniędzy od dzieci powinno być karane. Natomiast co robi CK szczyci się tym, jest to obrzydliwość. Widać ze mamona zaślepiła im oczy.

Bez przesady.
Przecież doskonale wiadomo, że kiedyś za każdą książkę WTS trzeba było zapłacić określoną cenę i głosiciele odkupowali literaturę od Towarzystwa, zatem logiczne było, że sami spodziewali się przynajmniej zwrotu kosztów. Wielu Świadków rozpowszechniało publikacje nieodpłatnie tym, których akurat nie było stać na zakup.
Wątpliwe jest dla mnie, by Strażnica wzbogaciła się na drukowaniu książek, bo z reguły zawsze odsprzedawano je po kosztach. Pieniądze generowano dopiero wtedy, gdy ktoś książki przeczytał i przyłączał się do Organizacji, zasilając konto WTS datkami. Literatura zawsze była jedynie celem do osiągnięcia kasy, a nie dochodem samym w sobie.
Marek Boczkowski

Viva la Apostasía!


Offline Ariana

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #23 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 10:20 »
Bez przesady.
Przecież doskonale wiadomo, że kiedyś za każdą książkę WTS trzeba było zapłacić określoną cenę i głosiciele odkupowali literaturę od Towarzystwa, zatem logiczne było, że sami spodziewali się przynajmniej zwrotu kosztów. Wielu Świadków rozpowszechniało publikacje nieodpłatnie tym, których akurat nie było stać na zakup.
Wątpliwe jest dla mnie, by Strażnica wzbogaciła się na drukowaniu książek, bo z reguły zawsze odsprzedawano je po kosztach. Pieniądze generowano dopiero wtedy, gdy ktoś książki przeczytał i przyłączał się do Organizacji, zasilając konto WTS datkami. Literatura zawsze była jedynie celem do osiągnięcia kasy, a nie dochodem samym w sobie.


Mc Donald tez nie zarabia na hamburgerach (wiekszosc z nas potrafi w domu zrobic lepsze). Zarabia na nieruchomosciach,ktore sa zazwyczaj w najlepszej lokalizacji.

Podobnie WTS. Na gazetkach tyle nie zarabia...ale na licznych nieruchomosciach wybudowanych za darmo juz tak.


Offline Roszada

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #24 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 10:41 »
Jak łatwe do zdobycia są dolary dla Towarzystwa obrazuje jeden z fragmentów. Słowa padły w przypływie szczerości dawnego wiceprezesa, a później prezesa Nowojorskiej Korporacji, Maxa Larsona (ur. 1915, zm. 2011):

   Oto relacja M. Larsona z zakupu jednego z budynków Towarzystwa Strażnica w roku 1969:

„Ustaliliśmy z bratem Knorrem, ile moglibyśmy zapłacić. Nazajutrz na spotkaniu oświadczono nam, że cena już ustalona i nie podlega negocjacjom: ‘Chcemy trzy miliony dolarów gotówką’. Staraliśmy się ukryć zdziwienie, gdyż była to suma znacznie niższa od tej, którą byliśmy gotowi zapłacić. Nie trzeba dodawać, że szybko dokonaliśmy zakupu. W owym czasie dopiero co zakończyliśmy budowę drukarni, kosztującej nas cztery miliony dolarów, ale gdy lud Boży dowiedział się o dalszych potrzebach finansowych, szybko znalazły się fundusze” (Strażnica Nr 17, 1989 s. 29).

Gdzie te fundusze by się znalazły?
Pewnie w kieszeniach głosicieli. ;)




Offline Fantom

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #25 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 15:24 »
Brawo Liberal!!! Widze ze widzisz kiedy ktos manipuluje innymi i czepia sie wszystkiego.Brawo ze powiedziales dlaczego to wnetrze tak wyglada.Wciaz sa i beda ludzie ktorzy posluguja sie polprawda aby wywolac zamierzony rezonans.Podaja tylko czesciowe informacje lub w taim swietle aby nadac temu pozory czegos haniebnego.Kupili za bezcen i wyremontowali kupe lat temu.Nie budowali tego od podstaw.
.Ludzie Was nic nie zadowoli. Jak sie pytalem jaka najlepsza metode dystrybucji i pozyskiwania srodkow na produkcje publikaccji TS byscie widzieli i dlaczego bylaby to lepsza metoda od dzisiejszej to nabraliscie wody w usta. Nikt nie powiedzial ze to jest zle dlatego czy dlatego ,a np.:taka i taka forma bylaby lepsza od dzisiejszej.
 Ewidentnie widac ze jakakolwiek forme pozyskiwania przez nich srodkow byscie skomentowali negatywnie.To moze maja chodzic z taca na sali?Sprzedawac w  zborach? Chca ludzie pomagac za darmo to robia to.Ich sprawa.Kto nie ma ochoty nie idzie i nie buduje.Myslicie ze w innych kosciolach nie ma wolontariuszy?Ze w innych kosciolach za wszystko trzeba placic? A jak nawet placa to ci wierni i tak nie wiedza jak sa wydawane te pieniadze.I tak TS zaoszczeda na wydatkach na bogatym wystroju wnetrz zborow.Jest tylko to co niezbedne.Zadnego niepotrzebnego przepychu.Dodatkowo chociaz nie musza utrzymywac w zborach tych ktorzy im przewodza.Zdaje sie ze macie takie nastawienie,ze wszystko w TS musi z zalozenia byc zle.Jak pisalem staram sie byc obiektywny .Widze plusy i minusy.Inni szukaja tylko minusow.Plusy ignoruja.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwiecień, 2015, 15:27 wysłana przez fantom »
''Brak sprzeciwu wobec błędu jest jego zatwierdzeniem, a niebronienie prawdy oznacza jej tłumienie''
 Ignoruję: Tusia,tomek_s


Offline gedeon

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #26 dnia: 26 Maj, 2015, 15:20 »
A sale królestwa budują się w najmniej spodziewanych miejscach. Norwegia 100 km  na północ od Lillehammer buduję się nową salę. Prace posuwają się w szybkim tępię. Sala malutka na ok 80 osób, nie słychać w śród pracujących norweskiej mowy.......



« Ostatnia zmiana: 26 Maj, 2015, 15:27 wysłana przez gedeon »


Offline gedeon

Odp: BUDOWA SAL ŚWIADKÓW JEHOWY
« Odpowiedź #27 dnia: 26 Maj, 2015, 15:36 »
Stan budowy na dzień 26 maja.