Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.  (Przeczytany 8367 razy)

Mario

  • Gość
Na zdjęciach Walter Schneeweiß z Bethel  na spotkaniu z przywódcami politycznymi i religijnymi...
Jak myślicie, który z nich to człowiek o którym piszę?
Sytuacja miała miejsce w Austrii  "09 czerwca 2009, kanclerz Austrii Werner Faymann spotkał się z delegatami z 14 działających w kraju wyznań religijnych, które są zarejestrowane i uznawane przez państwo. Wezwał On do dialogu na temat spójności społeczeństwa, czy jest to wykonalne . 'Należy  skoncentrować się na rzeczach, które nas łączą, a nie dostrzegać tego, co nas dzieli między religiami, które były na tym spotkaniu - a byli tam przedstawiciele religii:katolickiej, protestanckiej, Greek Orthodox, żydzi, muzułmanie, buddyści i mormonów, i Świadkowie Jehowy' - tak skomentował to ów członek zarządu Biura Oddziału"

Trochę więcej info różnych tutaj:   http://jhonlemos.com/2012/07/10/testigos-en-politica/



Pełna lista uczestników spotkania:  [size=78%]http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pl&prev=search&rurl=translate.google.pl&sl=es&u=http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20090608_OTS0170/bundeskanzler-werner-faymann-trifft-vertreter-der-14-in-oesterreich-anerkannten-religionsgemeinschaften-foto-und-filmtermin&usg=ALkJrhgs2QtCTuZxD4fAiKPCRiB0nnsP0A[/size]
« Ostatnia zmiana: 29 Kwiecień, 2015, 17:33 wysłana przez Mario »


Offline Roszada

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 18:17 »
Powoli się czołowi ŚJ cywilizują, jak adwentyści od wielu już lat. ;)
U adwentystów to prominenci też się spotykają z innymi. Studiują nawet na ChAT razem z babilończykami.  :-\


Mario

  • Gość
Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 18:23 »
Powoli się czołowi ŚJ cywilizują, jak adwentyści od wielu już lat. ;)
U adwentystów to prominenci też się spotykają z innymi. Studiują nawet na ChAT razem z babilończykami.  :-\

Szkoda tylko, że  udział szeregowego Św J w jakiejkolwiek konferencji religijnej/politycznej karany jest wykluczeniem jako bratanie się z innymi religiami  lub władzami zwierzchnimi ale jak mówi przysłowie " co wolno wojewodzie to nie tobie ..."


Offline Roszada

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 18:29 »
To samo jest u adwentystów.
Szeregowi latają i nazywają nas babilończykami, a prominenci nawet z katolickimi hierarchami się spotykają i podpisują oświadczenia i deklaracje.
Opisałem to tu:

Czy adwentyści są sektą?

http://www.piotrandryszczak.pl/arty/adwentysci/czy-adwentysci-sa-sekta.html


Hudson

  • Gość
Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 20:10 »
Szkoda tylko, że  udział szeregowego Św J w jakiejkolwiek konferencji religijnej/politycznej karany jest wykluczeniem jako bratanie się z innymi religiami  lub władzami zwierzchnimi ale jak mówi przysłowie " co wolno wojewodzie to nie tobie ..."

Ech, chyba zbyt daleko idące wnioski. Gdzie tu od razu bratanie? Jako zarejestrowana religia muszą się ustosunkować do działań rządu w danym kraju. Przecież w PL są podobne wydarzenia.  Inna sprawa, że w zborach nic się na ten temat nie mówi  i to chyba jest najgorsze. Druga sprawa, i tutaj zgodzę się z Tobą Mario, że zasada 'co wolno wojewodzie' dalej funkcjonuje i nie dotyczy to tylko jakichś dziwnych konferencji. Chodzi o to, że jakakolwiek oddolna inicjatywa jest tłumiona w stylu 'nie ma takiej potrzeby' co w praktyce oznacza, że głosicieli często uważa się po prostu za zbyt głupich...


Offline Roszada

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 20:18 »
Opowiadał mi pielgrzym od Wolnych Badaczy kilka lat temu, że co roku, na początku, są spotkania w Urzędzie Wojewódzkim z prominentami różnych religii i na nie niestety ŚJ nie przychodzili. On chodził na takie spotkania.
To takie doroczne, wyjaśniające, informujące związki wyznaniowe.
Może powoli się to zmienia ze strony ŚJ. :-\


Mario

  • Gość
Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 21:36 »
Ech, chyba zbyt daleko idące wnioski. Gdzie tu od razu bratanie? Jako zarejestrowana religia muszą się ustosunkować do działań rządu w danym kraju. Przecież w PL są podobne wydarzenia.  Inna sprawa, że w zborach nic się na ten temat nie mówi  i to chyba jest najgorsze. Druga sprawa, i tutaj zgodzę się z Tobą Mario, że zasada 'co wolno wojewodzie' dalej funkcjonuje i nie dotyczy to tylko jakichś dziwnych konferencji. Chodzi o to, że jakakolwiek oddolna inicjatywa jest tłumiona w stylu 'nie ma takiej potrzeby' co w praktyce oznacza, że głosicieli często uważa się po prostu za zbyt głupich...

Trafiłeś w istotę sprawy.


Mario

  • Gość
Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 21:44 »
Chciałbym tylko dodać , że potkanie to miało wymiar paraekumeniczny. Jego celem była oczywiście rejestracja nowego kościoła w Austrii ale zaproszeni przedstawiciele różnych wyznań jednomyślnie poparli wspólne dążenia do relacji w społeczeństwie , wspólny dialog międzyreligijny oraz udzielenie poparcia dla ówczesnego rządu.


 Jeżeli to co się stało oburzyło wielu Św J w Austrii i nie tylko - świadczy to o tym ,że ideologia Św J przynajmniej w tamtym okresie była inna.


Hudson

  • Gość
Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 23:12 »
Chciałbym tylko dodać , że potkanie to miało wymiar paraekumeniczny. Jego celem była oczywiście rejestracja nowego kościoła w Austrii ale zaproszeni przedstawiciele różnych wyznań jednomyślnie poparli wspólne dążenia do relacji w społeczeństwie , wspólny dialog międzyreligijny oraz udzielenie poparcia dla ówczesnego rządu.


 Jeżeli to co się stało oburzyło wielu Św J w Austrii i nie tylko - świadczy to o tym ,że ideologia Św J przynajmniej w tamtym okresie była inna.

Mario, w Skarbimierzu brat Antoni Tomaszewski kilka lat temu wspomniał o podobnym wydarzeniu w Warszawie. Były to dosłownie dwa, trzy  zdania. Pytanie: dlaczego?
Żyjemy w epoce powszechnego dostępu do informacji. WTS to dostrzega, ba,  niekiedy chełpi się wręcz tym, że korzysta z nowych technologii.  No i cóż z tego, kiedy zadajesz pytanie wzięte z katalogu "niewygodne" , pardon "nietypowe", to zamiast uzyskać odpowiedzi jesteś na cenzurowanym.  Niejeden starszy potrafi wskazać różnicę pomiędzy cudzołóstwem a wszeteczeństwem przydatną raz na 100 lat, a nie potrafi pojąć czym jest działanie w ramach społeczności a czym jest aktywne angażowanie się w politykę.






Offline Janosik

« Ostatnia zmiana: 29 Kwiecień, 2015, 23:26 wysłana przez Janosik »
Jestem homofobem.


Offline Janosik

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 23:30 »


 Am 9. Juni 2009 empfing der Bundeskanzler Vertreter der 14 in Österreich anerkannten Religionsgemeinschaften im Bundeskanzleramt. Im Bild (v.l.n.r.) Gerhard Weißgrab (Buddistische Religionsgemeinschaft), Lotha Pöll (Evangelisch-methodistische Kirche), Walter Schneeweiß (Zeugen Jehovas), Mesrob K. Krikorian (orientalisch-orthodoxe Kirche), Anas Shakfeh (Islamische Glaubensgemeinschaft), Michael Bünker (Evangelische Kirche), Bischof John Okoro (Altkatholische Kirche), Bundeskanzler Werner Faymann, Bischof Nikolai Dura (Griechisch-Orthodoxe Kirche), Kardinal Christioph Schönborn (Katholische Kirche), Bischof Anba Gabriel (Koptisch-Orthodoxe Kirche), Viktor Wadosch (Mormonen), Oberrabiner Chaim Eisenberg (Israelitische Religionsgemeinschaft).

FotografIn: Andy Wenzel
Quelle: BKA/HBF
Datum: 09.06.2009
http://fotoservice.bundeskanzleramt.at/bka-fotodetail.html?galleryPath=/bundeskanzler_faymann/fotos_2009_faymann/bundeskanzler_faymann_trifft_religionsvertreter/_and4391
« Ostatnia zmiana: 29 Kwiecień, 2015, 23:34 wysłana przez Janosik »
Jestem homofobem.


Offline Janosik

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Kwiecień, 2015, 23:44 »
Świadkowie Jehowy w Austrii maja swoja stronę internetowe i opisali to spotkanie.
http://www.jehovas-zeugen.at/Presseschau.19.0.html
To spotkanie było po tym jak Świadkowie Jehowy w roku 2009 dopiero zostali prawnie zarejestrowani jako 14 religia. Wcześniej byli znani jako sekta. Cos na wzór Francji gdzie nadal są zarejestrowani jako sekta a nie religia.
« Ostatnia zmiana: 29 Kwiecień, 2015, 23:48 wysłana przez Janosik »
Jestem homofobem.


Offline Janosik

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Kwiecień, 2015, 09:56 »
Podam link.
http://translate.google.at/translate?hl=pl&sl=de&u=http://diepresse.com/home/panorama/religion/477661/Religion_Zehn-Kirchen-wollen-Anerkennung&prev=search
Temat czym jest prawne uznanie przez państwo danej grupy osób za religie wiele znacz.
I tak w Austrii daje im takie możliwości.
"Finansowo przynosi pewne uznanie: Jako jedna wspólnota religijna uznawane przez państwo jest zwolniona z podatku od nieruchomości. To sprawia, że ​​więcej niż 200 sal królestwa sa zwolnione od płacenia go. I członkowie wspólnoty Świadków Jehowy a jest ich w Austrii  23.000. Od uzyskania przychodu w wartości 200 euro  rocznie mogą odliczyć sobie to od podatku . W Austrii nazywa sie to Steuerausgleich - Kościół Świadków Jehowy jest finansowany z dobrowolnych datków, a te 200 euro, po uzyskaniu potwierdzenia z Bethel w Wiedniu dostajemy od państwa.
Świadkowie Jehowy będą także wchodzić do szpitali i wiezień jako kapelani.
Jest o tym napisane w NSK z 2009 roku. (Austriackie wydanie) Bo nie wiem czy wiecie ale NSK rożni się Brescia w poszczególnych państwach. Także Strażnica tez rożni sie. Porównywałem kiedyś Strażnice Polska i Niemiecka i treści były inne.
« Ostatnia zmiana: 30 Kwiecień, 2015, 10:08 wysłana przez Janosik »
Jestem homofobem.


Offline Janosik

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Kwiecień, 2015, 11:02 »
Jak myślicie, który z nich to człowiek o którym piszę?
Jestem homofobem.


Offline Janosik

Odp: Ot , taka ciekawostka pokazująca hipokryzję przywódców Św J.
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Kwiecień, 2015, 11:11 »
Nie wiem czy zauważyliście ale Strażnica w ostatnich latach stonowała krytykę spotkań ekumenicznych.
http://wol.jw.org/pl/wol/d/r12/lp-p/2010410
Strażnica — 2010
10 1.6 s. 27
Jak Świadkowie Jehowy zapatrują się na współpracę międzywyznaniową?
Jestem homofobem.