Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"  (Przeczytany 140281 razy)

Offline sabekk

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #270 dnia: 05 Wrzesień, 2016, 23:56 »
Użyli Eternal Flame i to jest sens oceniać. Ja takiej muzyki nie słucham, więc przyglądam się jak jest po co.

A ja słucham i łapię takie rzeczy od razu. No niemniej klipy oglądasz. Wielu z was go z pewnością widziało tylko nie miało pojęcia co to jest. Halo się zrobiło dopiero, gdy Audiomachine został wykorzystany przez WTS na kongresie.
Każdy głupi ma swój rozum... samo życie.
---
Ignorowani: NiepokornaHadra


Offline TomBombadil

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #271 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 00:16 »
Ja nie oglądam telewizji. Nie widziałam mnóstwa filmów. Książki czytam od końca,by wiedzieć,czy dobrze się skończą. I taki kongres przesycony filmikami i 2 filmami to dla mnie bomba nie do uniesienia. Za to trafia do mnie słowo czytane. Na spotkaniu religijnym nastawiam się na Biblię. Chcę słuchać jak mam stać się lepszym człowiekiem,jak mogę uczyć się od Jezusa ,bo jest fantastyczny.  Po spotkaniu religijnym oczekuję,że poczuję w sobie ten ogrom miłości,którym będę mogła się dzielić.  Filmy,muzyka,strach,zakazy,to smutne życie pokazywane czy to w tych rosyjskich scenkach,czy o samotnej salowej. To takie przygnębiające.


Offline Elihu

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #272 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 00:45 »
Mam podobnie, też całej masy filmów nie widziałem.
Nie lubię karmić tym umysłu.
Jedyną książką jaką przeczytałem jest właśnie biblia.
A Jezus jest moim idolem.
"..Smakowaliby niedźwiedziom ignoranci. Brawo dla nich, tyle wiedzą, im to starczy, impotenci. Postawiłbym skok na bungee, mocowania lin odkręcił.Zatańczył jak syn Komańczy i wydałbym ryk młodzieńczy"


Offline niewierzacy

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #273 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 00:58 »
Mam podobnie, też całej masy filmów nie widziałem.
Nie lubię karmić tym umysłu.
Jedyną książką jaką przeczytałem jest właśnie biblia.
A Jezus jest moim idolem.

Większość czytających nieŚJ z tzw. świata pomyslałoby w tym momencie "DRAMAT" i nie mieliby tutaj na myśli wiary w Jezusa....
Jesteś odstępcą! - Odstępcą od organizacji, czy od prawdy?
WTS - to okupacja świadomości.
Trzeba podważać wszystko, co się da podważyć, bo tylko wtedy można wykryć to, co podważyć się nie da.


KaiserSoze

  • Gość
Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #274 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 07:49 »
No to ma argument kongresowy teraz.
A co ty myślisz o okładce z albumu Chronicles? Ten album również został wykorzystany w pewnym klipie.


---//---


Ok, rozumiem. Dlatego pytam również o album Chronicles.

Jeżeli album Chronicles był uzyty na kongresach (o których jest ten wątek) to powiedz nam gdzie, będziemy dyskutować.
Jeżeli zaś nie był użyty, to uprzejmie proszę - załóż o nim własny wątek.


Offline Fantom

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #275 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 08:12 »
@ sabekk to proszę odpowiedz i mi.Czy nie przeszkadza Tobie,że WTS wspiera finansowo Audiomachine poprzez kupno ścieżki dżwiękowej,która produkuje rownież takie produkcje jak ta?zobacz od 1:50, 2:40 https://www.youtube.com/watch?v=Ouwtng35j-M
 Jak myslisz,jaki komentarz dałoby CK do tego utworu?
''Brak sprzeciwu wobec błędu jest jego zatwierdzeniem, a niebronienie prawdy oznacza jej tłumienie''
 Ignoruję: Tusia,tomek_s


Offline bene

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #276 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 09:24 »
No to niech moderator usunie post 'Abby', ktory wykorzystał to jako argument i przemyślimy sprawę. Póki co mamy taki argument  ;D
Może trochę podsumujmy Abba zacytował fragmenty z pokarmu serwowanego przez wydawców WTS. To co uznał za istotne podkreślił. Może coś ominąłem ale nie widzę abyś jakoś merytorycznie skomentował to na co zwrócił szczególną uwagę.
A co ty myślisz o okładce z albumu Chronicles?
Trochę mniej psychodeliczna ale jednak utrzymana w podobnym stylu. Tak więc może skoro nie widzisz nic niepokojącego w tych okładkach to może zrobimy plebiscyt. Która okładka zamiast
« Ostatnia zmiana: 06 Wrzesień, 2016, 09:25 wysłana przez bene »
Ciekawe jakie rośliny mają zmysły by poznać jaką budowę ma  owad oraz gdzie mają mózg aby mogły przetwarzać dane z poprzednich cyklów swojej egzystencji aby móc dostosować się do jego budowy


Offline sabekk

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #277 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 09:28 »
Jeżeli album Chronicles był uzyty na kongresach (o których jest ten wątek) to powiedz nam gdzie, będziemy dyskutować.
Jeżeli zaś nie był użyty, to uprzejmie proszę - załóż o nim własny wątek.

Nie był użyty na kongresach. Jednak był użyty w innym miejscu. No cóż, najwyraźniej dla was, ponieważ album ten na kongresie wykorzystany nie był, okładka jest spoko. No to byłoby nawet fajnie. W końcu jakaś okładka jest ok  :)


---//---


@ sabekk to proszę odpowiedz i mi.Czy nie przeszkadza Tobie,że WTS wspiera finansowo Audiomachine poprzez kupno ścieżki dżwiękowej,która produkuje rownież takie produkcje jak ta?zobacz od 1:50, 2:40 https://www.youtube.com/watch?v=Ouwtng35j-M
 Jak myslisz,jaki komentarz dałoby CK do tego utworu?

Ja pytałem ciebie o ocenę okładki do Chronicles i mi nie odpowiedziałeś. Czyżby milczenie było aprobatą i okładki albumów są be dopiero wtedy, gdy wykorzystane zostaną na kongresach? No to super. W końcu jakaś okładka (nie ważne że podobna do tej z EPICA) nie jest w/g waszej oceny "fantastyczno demoniczna". Uff, idę sobie albumu posłuchać. W końcu jakaś normalna okładka. 


---//---


Może trochę podsumujmy Abba zacytował fragmenty z pokarmu serwowanego przez wydawców WTS. To co uznał za istotne podkreślił. Może coś ominąłem ale nie widzę abyś jakoś merytorycznie skomentował to na co zwrócił szczególną uwagę.

Trochę mniej psychodeliczna ale jednak utrzymana w podobnym stylu. Tak więc może skoro nie widzisz nic niepokojącego w tych okładkach to może zrobimy plebiscyt. Która okładka zamiast


Podsumować można, ale muszę już odejść od kompa na ta chwilę.
Czyli mamy pierwszy głos. Chronicles jest w podobnym stylu. Ktoś jeszcze chce dodać swoją opinię?
« Ostatnia zmiana: 06 Wrzesień, 2016, 09:40 wysłana przez sabekk »
Każdy głupi ma swój rozum... samo życie.
---
Ignorowani: NiepokornaHadra


Offline Tadeusz

  • Pionier specjalny
  • Wiadomości: 1 348
  • Polubień: 2703
  • Ktokolwiek bowiem ma, temu będzie dane...
Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #278 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 09:40 »
sabekk - nie wpadłeś na to, żeby wreszcie odpowiedzieć po prostu na pytanie? Nie pytaniem na pytanie! Nie klucząc wokół pobocznych wątków! Nie czepiając się składni, słówek, itp! Tak po prostu...
Wszak słyszałeś, że PRAWDA nie potrzebuje wykrętów, bo PRAWDA broni się sama  :-\

Moim skromnym zdaniem - nie potrafisz przekonująco odpowiedzieć na zadawane pytania, bo...sam nie wierzysz w to co piszesz!!! Jesteś niejako avvocato del diavolo odczuwając coraz większy dysonans poznawczy usiłując bronić dawno skompromitowanej idei  >:(
Ktokolwiek bowiem ma, temu będzie dane i będzie miał w nadmiarze; ktokolwiek zaś nie ma, temu również to, co ma, zostanie odebrane.


Offline Fantom

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #279 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 09:55 »





Ja pytałem ciebie o ocenę okładki do Chronicles i mi nie odpowiedziałeś. Czyżby milczenie było aprobatą i okładki albumów są be dopiero wtedy, gdy wykorzystane zostaną na kongresach? No to super. W końcu jakaś okładka (nie ważne że podobna do tej z EPICA) nie jest w/g waszej oceny "fantastyczno demoniczna". Uff, idę sobie albumu posłuchać. W końcu jakaś normalna okładka. 

Nie podoba mi się ta okładka.Odpowiedziałem Tobie.Teraz Twoja kolej na udzielenie mi odpowiedzi.
 Teraz ja odwrócę to co napisałeś.Czyżby pewni wykonawcy,okładki albumów są dopiero wtedy ok,kiedy korzysta z nich CK,a wcześniej są be?
« Ostatnia zmiana: 06 Wrzesień, 2016, 09:59 wysłana przez fantom »
''Brak sprzeciwu wobec błędu jest jego zatwierdzeniem, a niebronienie prawdy oznacza jej tłumienie''
 Ignoruję: Tusia,tomek_s


KaiserSoze

  • Gość
Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #280 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 11:04 »
Nie był użyty na kongresach. Jednak był użyty w innym miejscu. No cóż, najwyraźniej dla was, ponieważ album ten na kongresie wykorzystany nie był, okładka jest spoko. No to byłoby nawet fajnie. W końcu jakaś okładka jest ok  :)


Nie mówię czy jest OK czy nie. Mówię, że dyskusja jest nie na temat. I zdecydowanie popieram Tadeusza, który od kilku postów prosi byś odpowiadał na pytania jak człowiek - nie pytaniem na pytanie.


Offline TomBombadil

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #281 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 15:01 »
Ludzie organizacji nigdy nie odpowiadają wprost. Im wyżej w hierarchii,tym bardziej omija się odpowiedź. Słynne odpowiadanie na pytanie: a dlaczego pytasz? lub :a kto podsunął ci taką możliwość.
Z tego trzeba się potem długo leczyć. I trochę z wyrozumiałością ignorować. :)


Offline sabekk

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #282 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 16:08 »
Nie podoba mi się ta okładka.Odpowiedziałem Tobie.Teraz Twoja kolej na udzielenie mi odpowiedzi.
 Teraz ja odwrócę to co napisałeś.Czyżby pewni wykonawcy,okładki albumów są dopiero wtedy ok,kiedy korzysta z nich CK,a wcześniej są be?

"Nie podoba mi się ta okładka" to trochę mało precyzyjne. Nie podoba ci się bo nie jest w twoim guście, czy też nie podoba ci się, bo tak jak w przypadku okładki do albumu EPICA uważacie, że jest ona "fantastyczno demoniczna", czy też jak to klasyfikuje 'Gorszyciel', ma tło spirytystyczne.
Konkretnie 'fantom' i wykładam karty na stół. Postaram ci się odpowiedzieć w najbardziej konkretny sposób.


---//---


Nie mówię czy jest OK czy nie. Mówię, że dyskusja jest nie na temat. I zdecydowanie popieram Tadeusza, który od kilku postów prosi byś odpowiadał na pytania jak człowiek - nie pytaniem na pytanie.

Tadeuszowi odpowiem wieczorem, tobie za tego trolla nie daruję, a co do owego czy okładka jest OK, czy nie...

Cytat:
https://swiadkowiejehowywpolsce.org/index.php?topic=2907.msg51270#msg51270
TomBombadil
"Dla mnie jest niezrozumiałe sięganie po muzykę która tak silnie działa na emocje. Jest to zupełnie niepotrzebne,nawet gdyby płyta była krystaliczna."


Innymi słowy każdy powód się znajdzie, nawet jeśli płyta byłaby krystaliczna. A to ktoś widzi w tym emocje, a to bo nie wyszła spod smyczków grajków WTS, a to...   itd.
Dlatego mnie interesuje kiedy album Chronicles stanie się "fantastyczno demonicznym"... czy dopiero, gdy WTS wykorzysta go na kongresie, czy też w waszym przekonaniu już takim jest a ja powinienem wywalić płytę do kosza? Brak odpowiedzi na to wielce mnie zastanawia. Okładkę widziałeś, ocenić możesz, ewentualnie właśnie pada z waszej strony argument do zakończenia wątku tej rozmowy o okładkach, a co zatym idzie i całości, więc dziękuję za rozmowę.
Każdy głupi ma swój rozum... samo życie.
---
Ignorowani: NiepokornaHadra


Offline Salome

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #283 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 16:23 »
Sabekk, jak dla mnie jesteś mistrzem mistycyzmu. Moja znajomość polskiego nie wystarcza, żeby zrozumieć Twoje posty.
ps. mógłbyś pisać akapity na studium na zlecenie Strażnicy.

Nie gniewaj się. Pozdrawiam :)
"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele" Walter Lippmann


Offline TomBombadil

Odp: Kongres ,,Lojalnie trwajmy przy jehowie!"
« Odpowiedź #284 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 16:41 »
Sabbek,bardzo osobiście potraktowałeś kwestię tej konkretnej muzyki. Ja do niej nic nie mam,jest ładna i porusza pewną strunę w człowieku. I nie o muzykę w sumie chodzi,tylko o podwójne standardy. Czego innego wymaga się od głosicieli,a co inne obowiązuje kierownictwo. Nikt słowa by nie powiedział,gdyby nie liczne przemówienia,czy artykuły o podobnej muzyce. Ja kiedyś musiałam wyrzucić płytę Enyi.bo nie byłoby u mnie zbiórek. Poprzeczka została wysoko postawiona i nie przez głosicieli. I oto mniej więcej chodzi. A co do uderzania w emocje,to Jezus tak nie działał. Chrześcijanie nie działali pod wpływem emocji,a silnej wiary. Ja widzę jak osoby wrażliwe miotają się,bo z jednej strony wiedza biblijna i logika mówią im jedno,a naciągnięte jak struna emocje(strach przed Armagedonem,odstępcami,gniewem Boga,ostracyzmem)drugie.Nie wiem,czy słyszałeś,ale kongresy są traktowane jako pokazowe wzorce. Stąd poruszenie,gdy dzieje się coś takiego.
« Ostatnia zmiana: 06 Wrzesień, 2016, 16:42 wysłana przez TomBombadil »