Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Poprzedni regulamin forum  (Przeczytany 8173 razy)

Offline gedeon

Poprzedni regulamin forum
« dnia: 22 Lipiec, 2015, 10:54 »
Regulamin forum swiadkowiejehowywpolsce.org

Informacje ogólne
  • Korzystając z forum, tj. dodając posty, wysyłając prywatne wiadomości lub pisząc na Czacie akceptujesz niniejszy regulamin.
  • Dodawane przez ciebie treści muszą być zgodne z Polskim prawem i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  • Wiedz, że przebywają tutaj ludzie o różnych poglądach i różnej przeszłości (w dużej części osoby, które w przeszłości były Świadkami Jehowy lub są nimi obecnie, ale obecnie nie zgadzają się z naukami Towarzystwa Strażnicy), z którymi często będziesz się nie zgadzał. Masz prawo dyskutować z nimi i z ich poglądami (używając rzeczowych argumentów), ale nie oceniaj ich samych. Nie wolno ci obrażać, drwić lub atakować wierzeń innych.
  • Zauważ, że nie jest możliwe dla obsługi lub właściciela forum sprawdzenie poprawności wiadomości. Pamiętaj, że nie monitorujemy na bieżąco wysłanych wiadomości, tak więc nie jesteśmy odpowiedzialni za zawarte w nich treści. Nie gwarantujemy dokładności, kompletności czy przydatności jakichkolwiek prezentowanych informacji. Wiadomości wyrażają opinię autorów i niekoniecznie opinię tego forum, jego załogi lub właściciela forum.
  • Nie zamieszczaj treści fałszywych, celowo wprowadzających w błąd, a także wulgarnych, obscenicznych, budzących odrazę, w tym materiałów erotycznych i pornograficznych
  • Szanuj innych użytkowników. Nie wolno ci ich obrażać, wyrażać w stosunku do nich nienawiści, grozić im lub w żaden sposób naruszać ich prywatności. Nie zamieszczaj żadnych danych osobowych (w tym imienia i nazwiska) innych osób ani ich prywatnej korespondencji, chyba że za wyraźną zgodą tych osób.
  • Dyskutuj w cywilizowany sposób. Nie prowokuj do kłótni, nie podjudzaj. Pamiętaj, że nie zawsze musisz mieć ostatnie zdanie w dyskusji.
  • Nie reklamuj tu żadnych usług lub produktów (chyba, że za pozwoleniem administracji). Dozwolone jest reklamowanie własnej twórczości związanej z tematyką forum.
  • Niniejsze forum jest religijnie neutralne i w takiej atmosferze chcemy je utrzymywać. Jako społeczność nie jesteśmy zwolennikami żadnej konkretnej religii ani grupy wyznaniowej. Dlatego też wszelkie agitowanie religijne, nachalne nakłanianie do zmiany poglądów, wprowadzanie w poczucie winy z powodu tego czy ktoś wierzy czy nie wierzy w Boga, a także tego jak wierzy, jest zabronione.
  • Nie pisz wiele odpowiedzi jedna pod drugą bez uzasadnienia. Jeśli chcesz coś dodać do swojego postu, użyj przycisku "Modyfikuj". Pisz na temat i w działach przeznaczonych do dyskusji na dany temat.
  • Nie nadużywaj stylów, kolorów czcionki i rozmiarów tekstu. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla dopisków moderatorów.
  • Treści niezgodne z powyższymi wytycznymi będą usuwane przez moderatorów forum.
  • Za łamanie regulaminu są przydzielane ostrzeżenia. Po dwóch ostrzeżeniach użytkownik otrzymuje "moderację", co oznacza, że każdy kolejny post będzie musiał być zaakceptowany przez jednego z moderatorów. Po trzecim ostrzeżeniu użytkownik może zostać zbanowany, przez co traci możliwość korzystania z forum. Ostrzeżenia z czasem wygasają, w zależności od przyczyny ich przydzielenia.
  • Jeśli nie zgadzasz się z decyzją moderatora, napisz o tym w prywatnej wiadomości do administratora forum. Decyzje administratora są ostateczne.

Twoje konto na forum
  • Masz możliwość, po rejestracji, wyboru nazwy użytkownika. Nazwa ta będzie wyświetlana obok każdej twojej wiadomości.
  • Nigdy nie udostępniaj nikomu hasła do twojego konta. Administracja nigdy nie będzie prosić cię o hasło. Wybierz hasło, które trudno będzie zgadnąć innym osobom, by nikt nie mógł się pod ciebie podszyć. Nie zalecamy używanie tego samego hasła, które używasz na innych serwisach, gdyż może ono zostać poznane przez osoby trzecie w razie włamania na te serwisy.
  • Po zarejestrowaniu i zalogowaniu na to forum, będziesz mógł/mogła wypełnić szczegółowe informacje w profilu. Jesteś odpowiedzialny za wprowadzanie czytelnych i dokładnych danych. Dane te podlegają zasadom z powyższej sekcji "Informacje ogólne".
  • Z każdą wiadomością jest zapisywany twój adres IP na wypadek, jeśli miał(a)byś zostać zbanowany/a na tym forum lub zaszłaby potrzeba kontaktu z twoim dostawcą Internetu.
  • Zauważ również, że to oprogramowanie umieszcza w przeglądarce cookie, plik tekstowy zawierający różne informacje (takie jak Twoja nazwa użytkownika i hasło). Cookie jest używane TYLKO do utrzymania użytkownika zalogowanego/wylogowanego. Oprogramowanie nie zbiera ani nie wysyła żadnych innych informacji do twojego komputera.
  • Nie jest dozwolone używanie wielu kont na raz. W przypadku wykrycia, że tak robisz, zostaniesz zbanowany z forum.
  • Na twoje życzenie możemy usunąć twoje konto. Dobrze jednak przemyśl tę decyzję, gdyż jest ona nieodwracalna. Jeśli mimo to zdecydujesz się na usunięcie konta, skontaktuj się z administratorem. W terminie do 7 dni twoje konto zostanie usunięte, chyba że w tym czasie poprosisz o anulowanie tej decyzji.
  • Pisząc na forum wyrażasz zgodę, by twoje wiadomości pozostały tutaj nawet po usunięciu twojego konta.

Czat
  • Na forum istnieje funkcja "Czatu". Służy ona do swobodnej rozmowy pomiędzy użytkownikami poza głównymi wątkami.
  • Korzystanie z czatu regulują te same zasady, co pozostałych części forum.
  • Nie jest dozwolone tzw. "spamowanie", tj. nachalne wysyłanie wielu wiadomości na raz.
  • Osobom nie stosującym się do tych zasad zostanie wyłączona możliwość korzystania z czatu.
  • Pisząc wiadomości na Czacie akceptujesz fakt, że nie są one przechowywane bezterminowo, a jedynie do czasu pojawienia się nowych, które z czasem zastępują te napisane wcześniej.

Ostatnia aktualizacja: 10 sierpnia 2017 r.
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwiec, 2018, 11:45 wysłana przez mav »