Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
"NOWE ŚWIATŁA" / Odp: 2023 - Najważniejsze "nowe światła"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sebastian dnia Wczoraj o 22:50 »
albo wymysla stopien posredni miedzy pionierem stalym i pionierem pomocniczym
2
"NOWE ŚWIATŁA" / Odp: 2023 - Najważniejsze "nowe światła"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Roszada dnia Wczoraj o 22:45 »
Może będą tak próbować, raz 15 godzin, a raz 30.
To takie zachęcające i mobilizujące nowych chętnych do pionierki.

Czasem promocja 15 godz., a czasem do wyboru 15 lub 30, by bardziej Jehowie się przypodobać. ;)
3
Z KRAJU / Odp: Środa TVN - gośćmi mają być Światusy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Światus dnia Wczoraj o 22:37 »
Wniosek jest taki, że osoby zaproszone na wywiad powinny być gotowe do polemiki.
Wypowiedź faceta, że ni jest tak trudno wyjść z sekty, bo im się udało, to próba podważenia wiarygodności Sary i Edwina.
4
Z KRAJU / Odp: Środa TVN - gośćmi mają być Światusy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Roszada dnia Wczoraj o 22:30 »
Chyba żeśmy różne wywiady oglądali  ;D
Zapewne tak. Masz rację.
Pewnie oglądałaś okrojoną wersję, a ja oryginalną. ;)

Mówił też o postawie sekciarskiej.
Oglądnij jeszcze raz.
Reszta Twego komentarza to prawie przepisane moje słowa podane powyżej. ;D
https://sjwp.pl/z-kraju/sroda-tvn-goscmi-maja-byc-swiatusy/msg257231/#msg257231
5
Z KRAJU / Odp: Środa TVN - gośćmi mają być Światusy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PoProstuJa dnia Wczoraj o 21:51 »
Co do kwestii użycia słowa sekta, to masz rację, że był przydatny.

Chyba żeśmy różne wywiady oglądali  ;D

Owszem, użył słowa sekta, ale dodał: "to nie jest do końca tak..." i jako argument wskazał, że przecież zaproszeni goście wyszli z organizacji, przyszli do studia...

No wyszli! Ale jakim kosztem?!

Ja nie wiem czym TVN się sugerował zapraszając akurat tego dziennikarza?! To był chyba jakiś człowiek z łapanki, który ze świadkami miał tyle wspólnego, że ktoś z jego rodziny nim był. Więc w efekcie nie mógł się zdecydować czy świadków jest 6 czy 8 milionów (to przecież tylko 2 miliony różnicy...), zaczął rozprawiać o wrotach piekielnych  >:D , transfuzji i immunoglobulinach. No był tam przydatny że hej!
Szkoda, bo zabrał swoimi wypowiedziami cenny czas, który mogliby wykorzystać Sara i Edwin!
Ale co robić...

Brawo dla Sary i Edwina za udział w Dzień dobry TVN!  ^-^
6
Jak już Świadkowie kolędy śpiewają, to znak, że żyjemy w dniach ostatnich tego niegodziwego systemu rzeczy 😅😅😅
7
Mogą mieć kłopoty za plagiat, porównując wersje angielskie i z męskim głosem podobieństwo uderzające 

https://www.jw.org/en/library/music-songs/original-songs/Good-News-2024-Convention-Song/

8
  Czy Waszym zdaniem te utwory są do siebie podobne? Czy WTS w jakimś stopniu skorzystało z nagrania Mariah Carey do napisania nowej pieśni ''Dobra nowina''?
https://www.jw.org/pl/biblioteka/muzyka-pie%C5%9Bni/piosenki/Dobra-nowina-Pie%C5%9B%C5%84-na-kongres-w-roku-2024/

To prowokacja!
Jak można zestawiać teokratyczną kolędę z babilońskim wytworem szatańskiego świata?
Ta pani odziana w purpurę niczego Wam nie przypomina? Spójrzcie na liczbę komentarzy. Przypadek?  >:D
9
"NOWE ŚWIATŁA" / Odp: 2024 - Zbiór 6 nowych świateł z ang. skorowidza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Roszada dnia Wczoraj o 20:31 »
Zmartwychwstanie osób, które zginęły w potopie, z siedmiu narodów kananejskich, spośród 185 000 żołnierzy asyryjskich

   We wskazanym przez skorowidz tekście padają słowa, które mówią, że wymienione poszczególne grupy osób niekoniecznie w całości zostały zniszczone. Niektóre osoby mogą być przez Boga wskrzeszone, o czym wcześniej nie nauczano:

„CZEGO NIE WIEMY
W przeszłości w naszych publikacjach wyrażano pogląd, że dla ludzi, którzy zginęli z wyroku Jehowy – takich jak mieszkańcy Sodomy i Gomory – nie ma nadziei na zmartwychwstanie. Ale po dalszej analizie połączonej z modlitwą pojawiło się pytanie: Czy możemy tak powiedzieć z całą pewnością? Rozważmy kilka przykładów. W różnych miejscach Biblii opisano, jak Jehowa wykonywał wyroki na nieprawych. Na przykład wielu ludzi zginęło w potopie. Kiedy Jehowa wprowadzał Izraelitów do Ziemi Obiecanej, polecił im wytępić siedem mieszkających tam narodów. Innym razem posłużył się aniołem, który w ciągu jednej nocy zabił 185 000 asyryjskich żołnierzy (Rodz. 7:23; Powt. Pr. 7:1-3; Izaj. 37:36, 37). Czy Biblia daje nam podstawy do twierdzenia, że Jehowa skazał każdą z tych osób na wieczną zagładę, bez nadziei na zmartwychwstanie? Nie. Dlaczego możemy tak powiedzieć? Nie wiemy, jak w tamtych sytuacjach Jehowa osądził każdego człowieka z osobna ani czy ci, którzy zginęli, mieli możliwość Go poznać i okazać skruchę. Co prawda w odniesieniu do okresu przed potopem Biblia mówi, że Noe był »głosicielem prawości« (2 Piotra 2:5). Nie mówi jednak, że w trakcie budowy ogromnej arki starał się ostrzec każdego człowieka żyjącego wtedy na ziemi. Podobnie nie wiemy, czy wszyscy niegodziwi mieszkańcy Kanaanu mieli okazję dowiedzieć się o Jehowie i zmienić swoje postępowanie” (Strażnica maj 2024 s. 3).

   Oto dawniejsza nauka o ludziach, którzy zginęli w potopie:

Wśród wskrzeszonych z morza nie będzie zdeprawowanych mieszkańców ziemi, którzy za czasów Noego zginęli w potopie; zagłada ta była równie ostateczna jak wykonanie wyroku Jehowy podczas wielkiego ucisku (Mateusza 25:41, 46; 2 Piotra 3:5-7)” (Wspaniały finał Objawienia bliski! 1993 s. 297).
10
Z KRAJU / Odp: Środa TVN - gośćmi mają być Światusy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gremczak dnia Wczoraj o 20:06 »
Mnie się natomiast wydaje ,że to ,że on był ,było na plus .Bo pod koniec aż trzy razy powiedział ,że organizacja ma charakter typowej sekty. On mógł się w ten sposób wypowiedzieć odnośnie organizacji ŚJ . Bo gdyby to Edwin bądź Sara na wizj powiedzieli,to stacja,która to nadała mogła by mieć z tego powodu kłopoty prawne.Wiem na pewno od innych Ex-braci ,którzy wypowiadali się publicznie na ten temat ,to wcześniej w rozmowie wstępnej ,nie na wizji ,byliprzez prowadzących poproszeni o to by w swych wypowiedziach nie używać słowa sekta w stosunku do oficjalnie zarejestrowanej religii. Użycie właśnie tego słowa przez tego Pana  może bardzo wpłynąć na odbiór tego materiału przez czynnych Świadków Jehowy .Bo co innego ,jak negatywnie o organizacji wypowiadają się odstępcy a co innego ludzie postronni ,tacy jak ten naukowiec. Ja od teraz w ewentualnych rozmowach z czynnymi Świadkami będę tego argumentu używał i powoływał się na tego naukowca.
Uważam tak ja ty.
Było to na plus.
Strony: [1] 2 3 ... 10