Witaj, gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj się.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Autor Wątek: Kaiser w Expresie Reporterów  (Przeczytany 30237 razy)

Apostates

  • Gość
Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #30 dnia: 15 Lipiec, 2018, 14:59 »
Bo to prawda jest. W każdej świadkojehowskiej rodzinie straszy się dzieci armagedonem,jakimiś wymyślonym jehową,roztacza się przed dziećmi apokaliptyczne wizje za poczęstowanie się cukierkiem na urodziny kolegi.Już od najmłodszych lat.W niedzielę zamiast pozwolić dziecim odpocząć wlecze się je do służby i na zebrania.W służbie często muszą stanąć twarza w twarz z koleżanką z klasy albo nauczycielką.W poniedziałek rano już cała szkoła wie że Antek znowu po domach łaził,a rówieśnicy są okrutni.Kara jest więc podwójna.
W wieku kilunastu lat wymaga się od dzieci aby się ochrzciły a potem w razie "W" ostracyzm i całkowite odrzucenie/ itd.itp.
Więc pan Smolarek miał słuszność.
A Pan Ksiądz i Pan Doktór chcieli wyłącznie aby zabrzmiało poprawnie politycznie.

Matyldo , czy w myśl tego co napisałaś uważasz, że z tego powodu należy wszystkim świadkom Jehowy pozabierać dzieci / odebrać prawa rodzicielskie?
Inne wspólnoty chrześcijańskie też straszą dzieci piekłem - przerażającym obrazem w dodatku wiecznego piekła, wiecznych męczarni! I jak to nazywasz - "jakiś wymyślony Jehowa" , ja dodam - czy nazywany Jahwe występuje też w innych religiach niż organizacja świadków Jehowy , zachowaj więc proszę swoje przekonania dla siebie jeśli chcesz być szanowana przez innych - o odmiennych poglądach niż Twoje.
W innych wspólnotach chrześcijańskich też odbywa się głoszenie w którym uczestniczą również dzieci i też parę kroków dalej od stojaków przy których są świadkowie Jehowy , ze swoimi stojakami albo przy stołach spotykam np. Chrześcijan z Kościoła Baptystów a kiedyś do moich drzwi zapukali Mormoni. Na Oxford Circus w Londynie nawet Muzułmanie głoszą i Koran za darmo rozdają i pomimo wymiany myśl - odmiennych poglądach nie biegli za mną krzycząc żebym opamiętała się bo spotka mnie kara czego niestety doświadczyłam od głoszącego Zielonoświątkowca na ulicy.

To prawda , że rówieśnicy bywają okrutni - ja wyzywana kiedyś przez katolickie dzieci od kacapek i straszona piekłem tylko dlatego , że jadłam w piątek kanapki z szynką. Myślę też, że potrzebna jest tu edukacja - etyka niektórym rzekomo chrześcijańskim  rodzicom bo same z siebie dzieci takiego zachowania nie biorą - od kogoś czerpią wzorce!

Dzieci wychowywane w ateizmie też mogą poczuć się odosobnione - szczególnie w kraju jakim jest Polska.

http://www.edziecko.pl/przedszkolak/1,79345,14047825,Maly_ateista_wsrod_katolikow__Jak_mu_sie_zyje_.html

Masz rację! Nietolerancja na tle religijnym , światopoglądowym bywa okrutna bo tu też wymusza się czy to pośrednio czy bezpośrednio ( bo trzeba / bo wypadałoby iść za tłumem) określone przez większość zachowania na mniejszości!

I jeszcze uważam,  że ciekawy jest również temat już zupełnie poza religią.

Dzieci z dobrych domów: Ofiary ambicji rodziców

http://m.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/ofiary-ambicji-rodzicow-dzieci-z-dobrych-domow,artykuly,404552,1.html

Szkoda , że w tak przykładnych bądź na pozór przykładnych  rodzinach rzadko dostrzega się problem.
Takim rodzicom dzieci nie zabiorą. A wiesz dlaczego?  Bo zazwyczaj mają pełny portfel , piękny dom i najwspanialsze pod względem materialnym warunki do życia , reszta jest już niestety mniej ważna.
Wartości postrzega się po tym ile i co masz a nie po tym jakim człowiekiem jesteś w środku.


« Ostatnia zmiana: 15 Lipiec, 2018, 15:37 wysłana przez Apostates »


Offline Inka

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #31 dnia: 15 Lipiec, 2018, 16:47 »
Nie można wszystkim zabierać praw, ale trzeba sprawdzać te rodziny czy dzieciom nie dzieje się krzywda. Ja słyszała,że w tej sprawie córka chciała chodzić w szkole na religię i matka fanatyczka ją za to biła.Czy tak było w tym programie?


Offline Estera

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #32 dnia: 15 Lipiec, 2018, 18:00 »
   Moje niektóre dzieci, w szkołach średnich z ciekawości zostawały czasem na lekcjach religii.
   Jak przychodziły do domu, to opowiadały różne historie z toczonych rozmów z księżmi, czy katachetami.
   Jako śj, tak do końca wcale nie byłam zadowolona, że brały tam jakiś udział, że w ogóle tam były.
   Ale, jak słuchałam ich opowiadań, jak wyglądały te ich dyskusje na tematy biblijne, to byłam dumna, że tak znają Biblię.
   A dziś nie żałuję, że byłam taka tolerancyjna.
   I zdaję sobie sprawę z tego, że  w wielu rodzinach śj, wygląda to zupełnie inaczej.
   
   
Kim będziesz beze mnie? Zapytał strach. Będę wolna!
PAŚCIE TRZODĘ BOŻĄ - tajny kodeks karny Świadków Jehowy tylko dla starszych.


Offline Matylda

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #33 dnia: 15 Lipiec, 2018, 18:57 »
Matyldo , czy w myśl tego co napisałaś uważasz, że z tego powodu należy wszystkim świadkom Jehowy pozabierać dzieci / odebrać prawa rodzicielskie?



, zachowaj więc proszę swoje przekonania dla siebie jeśli chcesz być szanowana przez innych - o odmiennych poglądach niż Twoje.


Tomek powiedział że we wszystkich rodzinach świadków jehowy źle się dzieje jeśli o dzieci chodzi i ja potwierdziłam że to prawda jest i że źle się dzieje.Ani Tomek ani ja nie powiedzieliśmy że należy zabrać dzieci wszystkim świadkom.
Więc nie ponimaju o co tobie sie rozchodzi.

acha i wsadź sobie w d..ę swoje autokratyczne opinie o szanowaniu,poglądach i przekonaniach.




Apostates

  • Gość
Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #34 dnia: 15 Lipiec, 2018, 19:15 »
Nie można wszystkim zabierać praw, ale trzeba sprawdzać te rodziny czy dzieciom nie dzieje się krzywda. Ja słyszała,że w tej sprawie córka chciała chodzić w szkole na religię i matka fanatyczka ją za to biła.Czy tak było w tym programie?

Inko , to może jeszcze raz obejrzyj ten reportaż.
https://swiadkowiejehowywpolsce.org/reportaze-wywiady-stanislaw-klocek-slowa-ktore-maja-moc/reportarze-z-tvp/msg144778/?PHPSESSID=1j50l7322qpi869tt0h47o8nm6#new

Zamieściłam w tym wątku również swoją wypowiedź i umieściłam link który  moim zdaniem jest warty uwagi.
Czytamy tam też:
Istnieje opinia, że w Polsce jest bardzo łatwo odebrać dziecko pod pozorem przemocy w rodzinie. Wystarczy, iż przyjdzie Nowak z ulicy i powie, że Kowalski maltretuje dzieci i przeciwko niemu będzie prowadzone postępowanie. Niezrozumiałe jest również to, że o ile rodzinie zastępczej tylko sąd może odebrać dziecko, o tyle o zabraniu dziecka rodzinie biologicznej decyduje urzędnik...

– Faktycznie jest tak, że w trybie interwencyjnym dziecko może zostać odebrane przez pracownika instytucji państwowej i na tym tle dochodzi do wielu nadużyć. Jednak generalnie to sąd podejmuje ostateczną decyzję, kierując się opiniami dostarczanymi przez instytucje, takie jak ośrodki pomocy społecznej, kuratorów, szkoły itp. Niestety, te opinie często są pełne nadinterpretacji, własnych przemyśleń i błędów merytorycznych. Nieraz do naszych rąk trafiały kopie dokumentów sądowych, w których nie zgadzały się podstawowe fakty. Kurator np. napisał opinię na temat matki na podstawie spotkania w jej miejscu zamieszkania. Okazało się, że matka w tym czasie przebywała wraz z dzieckiem w szpitalu. Najczęściej sąd ma pełne zaufanie do opinii urzędników i dostarczanej przez nich dokumentacji. Natomiast to, co mówią rodzice, bywa z góry traktowane jako niewiarygodne.

Tak więc czasami z tym sprawdzaniem rodzin i urzędnikami różnie bywa...... , podobnie jak większą wiarą darzy się rodziców którzy posiadają wyższe wykształcenie , tytuły ,  piastują wysokie stanowiska zawodowe i zazwyczaj urzędnicy czują respekt do społeczeństwa żyjącego na wysoki połysk nawet jeśli widzą, że coś jest nie tak w takich rodzinach i chyba nie muszę pisać dlaczego.


Matylda pisze:
Tomek powiedział że we wszystkich rodzinach świadków jehowy źle się dzieje jeśli o dzieci chodzi i ja potwierdziłam że to prawda jest i że źle się dzieje.Ani Tomek ani ja nie powiedzieliśmy że należy zabrać dzieci wszystkim świadkom.
Więc nie ponimaju o co tobie sie rozchodzi.

acha i wsadź sobie w d..ę swoje autokratyczne opinie o szanowaniu,poglądach i przekonaniach.


Ja natomiast pozwolę nie zgodzić się z Tobą i z Tomkiem , że we wszystkich rodzinach świadków Jehowy dzieje się źle. Sugerujesz tym , że mamy z politowaniem patrzeć na wszystkie dzieci wychowywane w wszystkich rodzinach świadków Jehowy czy w innych wspólnotach chrześcijańskich a na rodziców spoglądać   jako złych opiekunów? ? ? ? ? ? ? ? ?  Wybacz za tyle pytajników.
Resztę Twojej prymitywnej wypowiedzi nie skomentuję!

P.S. Matyldo i czytaj proszę ze zrozumieniem.
Zapytałam : Matyldo , czy w myśl tego co napisałaś uważasz, że z tego powodu należy wszystkim świadkom Jehowy pozabierać dzieci / odebrać prawa rodzicielskie?
Zdanie pytające.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipiec, 2018, 19:52 wysłana przez Apostates »


Offline Stanisław Klocek

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #35 dnia: 15 Lipiec, 2018, 20:34 »
Dzisiaj 12-07-2018 Tomek wystąpił  w programie telewizyjnym :)
Nieco wyjaśnienia i uzupełnienia. Do pewnego czasu występował pod pseudonimem KaiserSoze, ponieważ jeszcze oficjalnie był ŚJ, o czym pisze o sobie tu. Skoro ujawnił się publicznie, nie w "Ekspresie Reporterów", jak błędnie zatytułowano ten wątek, lecz było to w ,,Sprawa dla reportera", gdzie z innych zagadnień wyodrębniłem poruszoną kwestie Moniki Kozak (ŚJ) na mym kanale YT (od początku, gdzie powinno łatwiej się otwierać). Natomiast o KaiserSoze to Tomasz Smolarek, którego część wypowiedzi można zobaczyć od 1239 do 1337 min.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipiec, 2018, 20:38 wysłana przez Stanisław Klocek »


Offline Nadaszyniak

  • Pionier specjalny
  • Wiadomości: 6 000
  • Polubień: 8490
  • Psychomanipulacja owieczek # wielkiej wieży(Ww)
Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Lipiec, 2018, 20:51 »
Nieco wyjaśnienia i uzupełnienia. Do pewnego czasu występował pod pseudonimem KaiserSoze, ponieważ jeszcze oficjalnie był ŚJ, o czym pisze o sobie tu. Skoro ujawnił się publicznie, nie w "Ekspresie Reporterów", jak błędnie zatytułowano ten wątek, lecz było to w ,,Sprawa dla reportera", gdzie z innych zagadnień wyodrębniłem poruszoną kwestie Moniki Kozak (ŚJ) na mym kanale YT (od początku, gdzie powinno łatwiej się otwierać). Natomiast o KaiserSoze to Tomasz Smolarek, którego część wypowiedzi można zobaczyć od 1239 do 1337 min.

moje trzy grosze:;
Czy to ważne jak się ujawnił(T.S), będąc po pseudonimem KaiserSoze czy Zooro, śpiąca królewna,(czy był, jest, będzie sj) to jego sprawa ,nie nasza po co ten Twój Stanisławie komentarz, nikt nie prowadzi rejestru danych.
Ja jestem pod 10 pseudo osobami w sieci, niech bawią się w SHERLOCKA HOLMESA, Ci co mają takie upodobanie.
Czym więcej zawiłości tym lepsza zabawa, anonimowość jest podstawa w dzisiejszych czasach a szczególnie w sieci.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipiec, 2018, 21:00 wysłana przez Nadaszyniak »


Offline Bruner

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #37 dnia: 15 Lipiec, 2018, 21:26 »
Obejrzałem i pytanie- gdzie te osławione wsparcie zboru?


Offline Martin

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Lipiec, 2018, 22:38 »
Ja natomiast pozwolę nie zgodzić się z Tobą i z Tomkiem , że we wszystkich rodzinach świadków Jehowy dzieje się źle. Sugerujesz tym , że mamy z politowaniem patrzeć na wszystkie dzieci wychowywane w wszystkich rodzinach świadków Jehowy czy w innych wspólnotach chrześcijańskich a na rodziców spoglądać   jako złych opiekunów? ? ? ? ? ? ? ? ?  Wybacz za tyle pytajników.
Resztę Twojej prymitywnej wypowiedzi nie skomentuję!
ŚJ to nie żadna 'wspólnota chrześcijańska', tylko amerykańska korposekta, która z Ewangelią ma tyle wspólnego, co ja z baletem. I tak, jako osoba wychowana w tym czymś, uważam, że należy patrzeć z politowaniem na wszystkie dzieciaki z takich rodzin.
"Religia to głupie odpowiedzi na głupie pytania."


Offline Matylda

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #39 dnia: 15 Lipiec, 2018, 22:59 »


Matylda pisze:

Resztę Twojej prymitywnej wypowiedzi nie skomentuję!

P.S. Matyldo i czytaj proszę ze zrozumieniem.
Zapytałam : Matyldo , czy w myśl tego co napisałaś uważasz, że z tego powodu należy wszystkim świadkom Jehowy pozabierać dzieci / odebrać prawa rodzicielskie?
Zdanie pytające.

I ja tobie ze zrozumieniem odpowiedziałam że uważam że w świdkojehowskich rodzinach źle sę wychowuje dzieci i robi im sie krzywdę,o zabieraniu dzieci nic nie mówiłam.
Rozwijając odpowiedź to mogę  tylko dodać że lepiej żeby się te dzieci wychowywały w bądź co bądź na swój sposób patologicznych jehowskich rodzinach,gdzie przynajmniej mają zapewniony wikt i opierunek niz by się maiły w bidulu czy innym przytulisku znaleźć.
Osobiście będąc osobą bardzo pokrzywdzoną przez matkę której się jehostwa zachciało nagle a niespodziewanie tuż po tym jak mnie do komunii poslała a KK,na swój sposób się cieszę że jakoś mój ojciec to wszystko ogarnął i mimo że musiałam na zebrania i do słuzby,to itak lepiej niż bym miała w domu dziecka wylądować.
Co nie zmienia faktu że wychowałm się w patologicznej,dotknietej sektą, rodzinie i przez dziesięciolecia płacę za to cenę.

Co do prymitywizmu to pozwól mojamiła że zwrócę twoją szanowną uwagę na drobiażdżek. Kiedy ty narzucasz mi sposób myslenia i ukierunkowujesz moje poglądy pod rygorem że nikt mnie nie będzie szanował to nie jest prymitywne ale kiedy ja mówię dupa,to jest prymitywne.
Musisz się zdecydować czy dyskutujemy otwarcie i walimy sobie prawdę w oczy czy włazimy sobie we wstydliwe miejsce z użyciem wazeliny lub innego tłuszczu.
Wiedz moja droga że poza sektą toczy się zycie które bywa brutalne,czasem nas gorszy nawet ale takie życie jest prawdziwe.
Nie jestem twoim wrogiem,tylko mówię co myślę.Czy będziesz mnie mimo wszystko szanowac czy nie wybor należy do ciebie.


Apostates

  • Gość
Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #40 dnia: 15 Lipiec, 2018, 23:47 »

Co do prymitywizmu to pozwól mojamiła że zwrócę twoją szanowną uwagę na drobiażdżek. Kiedy ty narzucasz mi sposób myslenia i ukierunkowujesz moje poglądy pod rygorem że nikt mnie nie będzie szanował to nie jest prymitywne ale kiedy ja mówię dupa,to jest prymitywne.
Musisz się zdecydować czy dyskutujemy otwarcie i walimy sobie prawdę w oczy czy włazimy sobie we wstydliwe miejsce z użyciem wazeliny lub innego tłuszczu.
Wiedz moja droga że poza sektą toczy się zycie które bywa brutalne,czasem nas gorszy nawet ale takie życie jest prawdziwe.
Nie jestem twoim wrogiem,tylko mówię co myślę.Czy będziesz mnie mimo wszystko szanowac czy nie wybor należy do ciebie.

Matyldo , ja nie narzucam Tobie sposobu myślenia tylko zwróciłam Tobie uwagę na sposób w jaki wyraziłaś swoje poglądy do których oczywiście masz prawo - masz prawo wierzyć jak to napisałaś "w wymyślonego Jehowę"- tylko czy w tym wątku o to chodzi? Wyznanie tu nie ma nic wspólnego z podejmowanymi działaniami w tej sprawie. Każdy ma prawo wierzyć bądź nie wierzyć w co chce , poza tym wielu ex- świadków dalej wierzy w Jehowę czy Jahwe , przynależą do innych wspólnot religijnych i mogłaś zwyczajnie swoim stwierdzeniem też urazić niektóre osoby w tym również  Katolików i w mojej ocenie jest to pewną formą agitacji. Bardzo często oczekujemy poszanowania dla naszych poglądów religijnych lecz bez wzajemności dla drugiego człowieka. Ja jestem agnostykiem i nie wierzę w żadne dla innych święte księgi ale szanuję - przynajmniej staram się szanować światopogląd innych i stanęłam zwyczajnie w obronie tych dla których Jehowa czy Jahwe nie jest wymyślony.

ŚJ to nie żadna 'wspólnota chrześcijańska', tylko amerykańska korposekta, która z Ewangelią ma tyle wspólnego, co ja z baletem. I tak, jako osoba wychowana w tym czymś, uważam, że należy patrzeć z politowaniem na wszystkie dzieciaki z takich rodzin.
Takich amerykańskich korposekt jest wiele wśród określających się denominacji jako wspólnoty chrześcijańskie dlatego też zostanę przy swoim wyrażaniu myśli.
Ja też mam za sobą organizację świadków Jehowy i przykre doświadczenia  ale nie patrzę już  z politowaniem na dzieci wychowujące się w tej czy w innej denominacji , tak samo chciałabym żeby na mnie jako agnostyka też nie patrzono z politowaniem i nie  posyłano np. do piekła czy nawoływano do opamiętania.
Mam też już za sobą scenariusz jak Pawlak Kargulowi tak Kargul Pawlakowi  :D
« Ostatnia zmiana: 15 Lipiec, 2018, 23:50 wysłana przez Apostates »


Offline Dorkas

  • Pionier
  • Wiadomości: 880
  • Polubień: 2976
  • Pierwszy krok wędrówki jest zawsze najdłuższy.
Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #41 dnia: 16 Lipiec, 2018, 07:37 »
Obejrzałam program , wg mojego zrozumienia sednem odebrania  dzieci w tej rodzinie był fakt  , że główna bohaterka jest SJ  i to jest niedopuszczalne!
Prowadząca nawiązała do krajów w których na jedno doniesienie dziecka na rodziców  przyjeżdża odpowiednia służba i je  zabiera , czy takiego państwa chcemy? Bo ja nie , wychowałam dzieci i wiem na co je stać , dziś jako dorosłe osoby śmieją się ze swoich pomysłów .
Czy wychowanie w rodzinach świadków jest złe?  Nie , każda religia ma swoje doktryny , i nie one powinny stanowić podstawę odbierania dzieci .
Pijaństwo , przemoc fizyczna , wykorzystywanie seksualne , to są podstawy do interwencji odpowiednich służb . Czy znam rodziny świadków które biły swoje dzieci ? oczywiście , że znam czy należy te dzieci od razu odbierać ? Nie, ale nie można udawać , że wszystko jest ok . Znam też katolickie rodziny w których dochodzi do przemocy , gdzie rodzice nadużywają alkoholu , te dzieci nie są odbierane rodzicom.
W  domach dziecka też dochodzi do nadużyć .
To  że jako byli świadkowie widzimy indoktrynacje organizacji nie znaczy , że wszystko jest złe . Dlatego popieram akcje które mówią otwarcie o ostracyzmie , o manipulacji uczuciami , szkołą , wykształceniem itd.
 Żadna  z katolickich, ateistycznych , agnostycznych czy innych nacji, tzw przyzwoitych rodzin nie wyraża zgody aby ich dziecko obracało się w środowisku , które eksperymentuje z narkotykami wszelkiej maści ,  alkoholem , czy jeszcze czym innym .
Używanie wobec świadków obraźliwych epitetów , wyzywanie od jehowitów nie różni się niczym od nazywania ludzi światusami ,ma na celu poniżenie drugiego człowieka , to jest niedopuszczalne , uczenie dzieci takiej postawy też jest złe , bo dzieci wyrosną na dorosłych ludzi i albo uznają , że ich rodzice wyrządzili im  jakąś krzywdę , albo ich skrajne poglądy będą krzywdziły innych .

Nie chcę żeby organizacja, jakakolwiek ! właziła z butami w moje życie , nie chcę państwa totalitarnego , wyznaniowego , chcę aby każdy miał prawo żyć po swojemu , NIE KRZYWDZĄC  INNYCH .

« Ostatnia zmiana: 16 Lipiec, 2018, 07:49 wysłana przez Dorkas »
Dziś wiem więcej niż wczoraj


Offline miranda

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Lipiec, 2018, 08:08 »
Obejrzałam program , wg mojego zrozumienia sednem odebrania  dzieci w tej rodzinie był fakt  , że główna bohaterka jest SJ  i to jest niedopuszczalne!
Czy wychowanie w rodzinach świadków jest złe?  Nie , każda religia ma swoje doktryny , i nie one powinny stanowić podstawę odbierania dzieci .

Używanie wobec świadków obraźliwych epitetów , wyzywanie od jehowitów nie różni się niczym od nazywania ludzi światusami ,

Masz rację. Co do nazywania przez Świadków Jehowy ludzi spoza ich organizacji "światusami" to nie jest tak do końca jak mówisz. Swiadkowie Jehowy ludzi spoza ich organizacji nazywają ludźmi ze świata nawiązując do tych słów Jezusa :  Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie pierwej znienawidził. 19 Gdybyście byli ze świata, świat by was kochał jako swoją własność. Ale ponieważ nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem sobie ze świata, dlatego was świat nienawidzi. J 15


Offline Roszada

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #43 dnia: 16 Lipiec, 2018, 09:57 »
Masz rację. Co do nazywania przez Świadków Jehowy ludzi spoza ich organizacji "światusami" to nie jest tak do końca jak mówisz. Swiadkowie Jehowy ludzi spoza ich organizacji nazywają ludźmi ze świata nawiązując do tych słów Jezusa :  Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie pierwej znienawidził. 19 Gdybyście byli ze świata, świat by was kochał jako swoją własność. Ale ponieważ nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem sobie ze świata, dlatego was świat nienawidzi. J 15
Nazywaj jeszcze gorzej:
będą jak gnój leżeć na polu.

Nazywają babilończykami, nowoczesnymi sodomitami itp.

Teraz ty nam zacytuj publikacje o tym. :-\


Offline miranda

Odp: Kaiser w Expresie Reporterów
« Odpowiedź #44 dnia: 16 Lipiec, 2018, 18:29 »
Bo to prawda jest. W każdej świadkojehowskiej rodzinie straszy się dzieci armagedonem,jakimiś wymyślonym jehową,roztacza się przed dziećmi apokaliptyczne wizje za poczęstowanie się cukierkiem na urodziny kolegi.
A Pan Ksiądz i Pan Doktór chcieli wyłącznie aby zabrzmiało poprawnie politycznie.

Powinnaś jak najszybciej zgłosić to aby wszystkim ŚJ odebrano natychmiast dzieci !
Armagedon nie zapowiadają ŚJ ale sam Bóg w księdze Objawienia. Może więc zrobić sąd nad Bogiem, ze jest taki okrutny i nie pasuje komuś do rzeczywistości ? 
Dzieci ŚJ mają wspaniałą obietnicę życia wiecznego w raju tu na ziemi. Nie widzę u nich jakiegoś zastraszenia.